زمان مطالعه: 2 دقیقه

جزئیات چاقوکشی هولناک 8 مرد خشن در بیمارستان علی‌آبادکتول

فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول از دستگیری عوامل درگیری در بیمارستان این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه هشت نفر شرور دستگیر شدند.
03 بهمن 1401
شناسه : 93988
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93988
237+
بالا
فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول از دستگیری عوامل درگیری در بیمارستان این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه هشت نفر شرور دستگیر شدند.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول از دستگیری عوامل درگیری در بیمارستان این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه هشت نفر شرور دستگیر شدند.

سرهنگ حسین نوروزی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تأمین امنیت شهروندان از اولویت‌های نیروی انتظامی است، اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر اقدام به شرارت و ایجاد رعب و وحشت تعدادی شرور در بیمارستان علی‌آباد کتول و درگیری و قدرت‌نمایی با سلاح سرد، موضوع شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار مأموران نیروی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی علی‌آباد کتول با تأکید بر اینکه پس از حضور پلیس در محل بیمارستان مشخص شد که این درگیری و نزاع دسته جمعی به دلیل اختلافات شخصی چند نفر با سلاح سرد در یک رستوران در این شهرستان شروع شد، ادامه داد: درگیری این اشرار پس از مجروح شدن ۲ نفر از آنها به محیط بیمارستان کشیده شد.

وی به سرعت عمل و تلاش مأموران نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان اشاره کرد و افزود: در این زمینه ۸ نفر از عوامل درگیری دستگیر و یک باب رستوران به دلیل عدم رعایت قوانین پلمپ شد.

نوروزی از وارد نشدن آسیب جدی به طرفین در این نزاع خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی شهرستان معرفی و روانه زندان شدند.

وی جلوگیری از جولان هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت در شهرستان را از وظایف ذاتی نیروی انتظلامی برشمرد و گفت: امروز جان بر کفان نیروی انتظامی به نوعی همزمان با آسیب‌های اجتماعی و توطئه‌های دشمنان مقابله می‌کنند تا اقتدار جمهوری اسلامی ایران را ارتقاء ببخشند.

فرمانده انتظامی علی‌آباد کتول با تأکید بر اینکه هموطنان این را بدانند که فرزندان آنها به عنوان مدافعان امنیت ضامن آسایش و آرامش و تأمین کننده امنیت آنها هستند، تصریح کرد: خانواده‌های فراجا افتخارشان این است که فرزندان آنها هم در دوران دفاع مقدس و هم بعد از آن در مقابله با اشرار ایستاده و همچنان جانفشانی می‌کند.

گفتنی است، شهرستان علی‌آباد کتول در شرق استان گلستان واقع شده است.

آخرین اخبار «حوادث گلستان» را در صفحه حوادث گلستان و حوادث گرگان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر