زمان مطالعه: 1 دقیقه

دفاع جوان زندانی از رساله دکتری در زندان رجایی‌شهر

مرد جوانی که از مدتی قبل به زندان افتاده است در آنجا به تحصیلاتش ادامه داد و با پایان یافتن تحصیل در دوره دکتری روز گذشته از رساله‌اش دفاع کرد.
03 بهمن 1401
شناسه : 93981
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93981
348+
بالا
مرد جوانی که از مدتی قبل به زندان افتاده است در آنجا به تحصیلاتش ادامه داد و با پایان یافتن تحصیل در دوره دکتری روز گذشته از رساله‌اش دفاع کرد.

حادثه 24 -  مرد جوانی که از مدتی قبل به زندان افتاده است در آنجا به تحصیلاتش ادامه داد و با پایان یافتن تحصیل در دوره دکتری روز گذشته از رساله‌اش دفاع کرد.

این مددجوی زندان رجایی‌شهر که دانشجوی مقطع دکترای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران در رشته سلامت و رفاه اجتماعی بود روز گذشته در زندان رجایی‌شهر و در حضور استادان راهنما، مشاور و 3نفر به‌عنوان داور، به دفاع از رساله دکترای خود تحت عنوان «بررسی وضعیت کارگران و رفاه آنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی» پرداخت و همه منابع مورد نیاز برای تنظیم رساله دکتری با همکاری و مساعدت واحد فرهنگی در اختیار او قرار گرفت.او که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه بین‌الملل و کارشناسی ارشد در رشته رفاه و برنامه‌ریزی از دانشگاه تهران است، پیش از این، دو جلد کتاب درخصوص عدالت و سیاستگذاری اجتماعی و ۴ مقاله علمی منتشر کرده که همگی از دستاوردهای علمی او در زندان محسوب می‌شوند. الله‌کرم عزیزی، مدیر زندان رجایی‌شهر در این‌باره گفت:‌ ۱۱نفر از مددجویان زندان رجایی‌شهر در مقاطع کارشناسی رشته حسابداری و ۲نفر در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران و حقوق بین‌الملل در حال ادامه تحصیل هستند. او ادامه داد: با ایجاد زیرساخت‌های لازم و تامین ابزار و تجهیزات مورد نیاز، امکان تحصیل در ایام تحمل حبس برای همه مددجویان علاقه‌مند به تحصیل توسط واحدهای ذیربط فراهم شده است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر