زمان مطالعه: 4 دقیقه

مرگ یک مشهدی با مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز/ قهوه فروش سیار مرد جوان را به کشتن داد

زوج جوانی دیروز در پی مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند که مرد جان باخت.
02 بهمن 1401
شناسه : 93958
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93958
525+
بالا
زوج جوانی دیروز در پی مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند که مرد جان باخت.

حادثه 24 -  زوج جوانی دیروز در پی مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند که مرد جان باخت. احتمالا با خودرو بستگان یا همسایه‌ها به بیمارستان منتقل شده بودند، چون اورژانس هم گزارشی که نشان دهد پیش از ظهر دیروز یک زوج جوان را به دلیل مسمومیت به بیمارستان‌های مشهد منتقل کرده باشد، نداشت. پس از انتقال مسمومان به بیمارستان بلافاصله اقدامات کادر درمان برای نجات جان آن‌ها آغاز شد، اما وضعیت این افراد بسیار وخیم بود به طوری که ساعتی بعد یکی از آن‌ها جان باخت و دیگری به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد. مرگ مشکوک در بیمارستان خیلی زود به نیرو‌های انتظامی مستقر در بیمارستان اطلاع‌رسانی شد و پای تیم ویژه قضایی را به بیمارستان گشود و ساعاتی بعد هم پای یک قهوه‌فروش سیار را به پرونده باز کرد.

با اعلام جان‌باختن مشکوک و شبه‌عمد مردی حدودا سی‌و‌پنج ساله به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، قاضی صادق صفری به همراه تیم جنایی به منظور بررسی موضوع راهی یکی از بیمارستان‌های مشهد شدند.

با حضور تیم جنایی در محل مشخص شد که زوج جوانی با علائم مسمومیت به بیمارستان منتقل شده‌اند که درمان‌های ابتدایی برای مرد جوان مؤثر نبود و این فرد به علت شدت مسمومیت فوت کرد. البته کادر درمان توانسته بودند خطر را از سر زن بیست‌و‌چهار ساله دور و این فرد را با وضعیت پایدار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری کنند.

یک احتمال شوم

بررسی‌های اولیه حکایت از یک احتمال شوم داشت و مشخص شد که این زوج جوان پس از مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز آلوده مسموم شده‌اند. با تأیید پزشکان نگاه‌ها به سمت ساقی این مشروبات چرخید.

تحقیقات اولیه نشان داد این افراد در کنار خیابان اقدام به خرید مشروبات الکلی کرده‌اند که خیلی زود سرو‌کله یک قهوه‌فروش سیار در پرونده پیدا شد. زن مدعی شده بود که مشروبات مسموم را از یک قهوه‌فروش خریداری کرده‌اند که با دستور مقام قضایی تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

تأیید فروش مشروب به جای قهوه

مأموران انتظامی برای سنجیدن صحت اظهارات زن جوان و همچنین داشتن مدرک محکمه‌پسند، به عنوان خریدار سراغ فروشنده قهوه سیار در حاشیه خیابان رفتند و دقایقی بعد در کمال ناباوری توانستند از این فرد مشروبات غیرمجاز بخرند.

با تأیید موضوع فروش مشروبات در قالب فروش قهوه در حاشیه خیابان، مقام قضایی دستور دستگیری متهم و تعطیلی این واحد سیار را صادر کرد که بلافاصله عوامل انتظامی این فرد را دستگیر کردند.

هرچند خطری جان زن بیست‌و‌چهارساله را تهدید نمی‌کند، احتمال از دست دادن کلیه، نابینایی و... برای افرادی که مشروبات الکلی آلوده و غیربهداشتی مصرف می‌کنند وجود دارد، موضوعی که هرساله تعدادی قربانی در کشور بر جا می‌گذارد. آخرین نمونه آن در یکی از روستا‌های شهرستان چناران در خراسان‌رضوی رخ داد که چند کشته و مصدوم بر جا گذاشت.

بررسی‌ها درباره این پرونده و بازجویی از متهم که با سوءاستفاده از موقعیتش مرتکب جرم شده است، ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر