زمان مطالعه: 1 دقیقه

سوختن 4 نفر در آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در ایلام

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت:آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در ایلام ۴ مصدوم بر جا گذاشته است.
02 بهمن 1401
شناسه : 93951
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93951
276+
بالا
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت:آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در ایلام ۴ مصدوم بر جا گذاشته است.

 حادثه 24 -  مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت:آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در ایلام ۴ مصدوم بر جا گذاشته است.

 نصرت الله لطفی از اعزام نیروهای ایستگاه‌های ۲ و سه در پی گزارش آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی خبر داد و اظهار داشت: این آتش سوزی در یکی از واحدهای مجتمع ۱۵ واحدی در بلوار خرم رودی شهر ایلام رخ داد و باعث سرایت حجم زیادی از حرارت بالا و دود به دیگر واحدهای ساختمان شد.

وی با اشاره به مصدومیت تنفسی و سوختگی برای چهار نفر از ساکنان مجتمع، افزود: حضور سریع و به موقع نیروهای آتش نشانی باعث مدیریت و کنترل وضعیت ساختمان شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام یادآور شد: با توجه به اینکه این حادثه صبح امروز رخ داد و بیشتر ساکنان مجتمع با وحشت و سراسیمگی ناشی از حجم بالای دود و حرارت از خواب بلند شده بودند احتمال افزایش مصدومان وجود داشت.

لطفی در ادامه گفت: حضور سریع و به موقع نیروهای آتش نشانی و صحبت‌های آرامش بخش روانی با ساکنان مجتمع و تزریق آرامش کلامی به آنها موجب مدیریت وضعیت شد و مصدومان حادثه نیز توسط نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

آخرین اخبار «حوادث ایلام» را در صفحه حوادث ایلام حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر