زمان مطالعه: 1 دقیقه

پایان اخاذی با لباس پلیس در ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری ۳ نفر از عاملان اخاذی که خود را به‌عنوان مامور انتظامی معرفی کرده بودند خبر داد.
02 بهمن 1401
شناسه : 93945
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93945
392+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری ۳ نفر از عاملان اخاذی که خود را به‌عنوان مامور انتظامی معرفی کرده بودند خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری ۳ نفر از عاملان اخاذی که خود را به‌عنوان مامور انتظامی معرفی کرده بودند خبر داد.

سرهنگ محمد مهدی‌خانی اظهار کرد: در پی شکایت شخصی مبنی بر اینکه افرادی با لباس نظامی و مسلح اقدام به تهدید وی کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ابهر قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران با بررسی اطلاعاتی هر ۳ متهم را شناسایی و در یک عملیات غافل‌گیرانه آنان را دستگیر و خودروی سمند مربوط به نامبردگان را توقیف کردند.

این مسئول با بیان اینکه در بازرسی بدنی از متهمان یک قبضه اسلحه کمری و  دستبند فلزی و لباس نظامی با درجه و برگ ماموریت جعلی کشف شد، افزود: یکی از متهمان بومی و ۲ نفر از استان همجوار بودند که در تحقیقات پلیسی به جرم خود اعتراف که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر به شهروندان توصیه کرد: برای جلوگیری از سوءاستفاده افراد فرصت‌طلب، در صورت مواجهه با افرادی که خود را پلیس، مامور ادارات و یا شرکت‌های حفاظتی و مراقبتی معرفی می‌کنند حتما از آنان کارت شناسایی معتبر و در صورت لزوم حکم ماموریت از آنان بخواهند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ و یا با مراجعه به مقرهای پلیس مستقر موضوع را به پلیس اعلام کنند.

آخرین اخبار «حوادث زنجان» را در صفحه حوادث زنجان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر