زمان مطالعه: 1 دقیقه

تصادف مرگبار پژو ۲۰۶ با پراید در جاده علی آباد کتول

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: شب گذشته تصادفی در مسیر جاده مزرعه به سنگدوین از توابع شهرستان علی آباد کتول رخ داد که در این حادثه یک نفر جان باخت.
02 بهمن 1401
شناسه : 93941
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93941
331+
بالا
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: شب گذشته تصادفی در مسیر جاده مزرعه به سنگدوین از توابع شهرستان علی آباد کتول رخ داد که در این حادثه یک نفر جان باخت.

حادثه 24 -  مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: شب گذشته تصادفی در مسیر جاده مزرعه به سنگدوین از توابع شهرستان علی آباد کتول رخ داد که در این حادثه یک نفر جان باخت.

قاسم غریب آبادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته از مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر تصادفی در محور جاده مزرعه به سنگدوین از توابع شهرستان علی آباد کتول گزارش شد.

 وی تصریح کرد: یک تیم متشکل از دو نفر به همراه یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. در این حادثه متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داد و مصدومین به بیمارستان بقیه الله العظم علی اباد کتول منتقل شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: همچنین  شب گذشته یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با یک دستگاه پراید در محور قدیم کردکوی به گرگان برخورد کرده که در این حادثه پنج نفر شامل یک دختر ۶ ساله و مرد ۴۵ و ۴۹ ساله مصدوم و به بیمارستان پنج آذر گرگان منتقل شدند.

وی بیان کرد: از رانندگان تقاضا می شود در حین رانندگی قوانین رانندگی را رعایت کرده و در صورت خستگی از رانندگی پرهیز کنند.

آخرین اخبار «حوادث گلستان» را در صفحه حوادث گلستان و حوادث گرگان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر