زمان مطالعه: 1 دقیقه

عملیات 12 ساعته برای نجات 9 کوهنورد در ارتفاعات کوه مدوار شهربابک

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از تلاش ۱۲ ساعته نیروهای امدادی این جمعیت برای نجات جان ۹ کوهنورد در ارتفاعات کوه مدوار شهربابک خبر داد.
01 بهمن 1401
شناسه : 93911
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93911
230+
بالا
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از تلاش ۱۲ ساعته نیروهای امدادی این جمعیت برای نجات جان ۹ کوهنورد در ارتفاعات کوه مدوار شهربابک خبر داد.

حادثه 24 -  معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از تلاش ۱۲ ساعته نیروهای امدادی این جمعیت برای نجات جان ۹ کوهنورد در ارتفاعات کوه مدوار شهربابک خبر داد.

محمد امیرخانی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران از تلاش نیروهای امدادی این جمعیت برای نجات جان 9 کوهنورد در ارتفاعات کوه مدوار خبر داد و اظهار داشت: با تلاش 12 ساعته نجاتگران هلال احمر این کوهنوردان در شهربابک نجات یافتند.

وی با اشاره به مفقودی و گیر افتادن 9 نفر از کوهنوردان در ارتفاعات کوه مدوار در شهربابک بیان کرد: در تماس تلفنی حادثه دیدگان با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال احمر در ساعت 21 شب گذشته 30 دی‌ماه 1401 بلافاصله 2 تیم امداد و نجات از شهربابک به محل حادثه اعزام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به آغاز عملیات جست‌وجو و نجات در روستاها و مناطق کوهستانی مدوار افزود: تیم‌های امداد و نجات کوهستان انار و کرمان نیز در ادامه این عملیات حضور یافتند.

وی بیان کرد: کوهنوردان به دلیل سرمای شدید و تاریکی هوا در محلی از کوه پناه آورده بودند که پس از تلاش و جست‌وجوی مداوم و شبانه روزی نیروهای هلال احمر در ساعت 7 صبح امروز شنبه اول بهمن‌ماه، حادثه‌دیدگان را در ارتفاعات کوه پیدا کردند.

امیرخانی با اشاره به اینکه یکی از کوهنوردان دچار سرمازدگی و افت فشار خون شده بود، افزود: خوشبختانه با همراهی تیم‌های امداد و نجات هلال احمر کوهنوردان در ساعت 9 صبح به دامنه کوه انتقال یافته و حال عمومی همه آنها خوب است.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر