زمان مطالعه: 1 دقیقه

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان

تیم استقلال تهران در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه نقش جهان میهمان تیم سپاهان اصفهان خواهد بود.
29 دی 1401
شناسه : 93882
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93882
331+
بالا
تیم استقلال تهران در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه نقش جهان میهمان تیم سپاهان اصفهان خواهد بود.

حادثه 24 -  تیم استقلال تهران در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه نقش جهان میهمان تیم سپاهان اصفهان خواهد بود.

استقلال در بازی هفته پانزدهم مقابل تراکتور شکست خورد و پس از آن در جام حذفی موفق شد این تیم را شکست بدهد تا راهی یک هشتم نهایی شود.

سپاهان اصفهان پس از شکست برابر پیکان، در هفته پانزدهم مس کرمان را شکست داد و در جام حذفی هم سه بر صفر سایپا را از پیش رو برداشت.

ریکاردو ساپینتو درحالی به مصاف هموطنش یعنی ژوزه مورایس می‌رود که طلایی پوشان در اولین بازی فصل دو بر صفر استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست داده بودند.

سیدحسین حسینی در بازی امروز به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود و این موضوع فرصت اولین بازی در فصل را برای علیرضا رضایی فراهم می‌کند. رضایی پیش از این نیمکت نشین بود و فرصتی برای بازی به دست نیاورده بود.

به نظر می‌رسد خط دفاعی استقلال امروز با حضور صالح حردانی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی و جعفر سلمانی تکمیل شود. عارف غلامی و محمد حسین مرادمند به دلیل آسیب دیدگی شرایط مناسب برای بازگشت به ترکیب را به دست نیاورده‌اند.

 با آسیب دیدگی رضاوند، مهدی مهدی پور، سعید مهری و زبیر نیک نفس انتخاب احتمالی ساپینتو در خط میانی خواهند بود.

در خط حمله هم کوین یامگا، مهدی قایدی و ارسلان مطهری می‌توانند گزینه مناسبی برای این سرمربی‌ باشند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا رضایی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، سعید مهری، کوین یامگا، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر