زمان مطالعه: 1 دقیقه

تصادف خونین اتوبوس و کامیون در یزد/ مرگ راننده اتوبوس درمیان آهن پاره های خودرواش

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان از تصادف یک دستگاه اتوبوس و کامیون بنز در محور خرانق به ساغند و مصدوم شدن دو نفر و فوت یک نفر خبر داد.
29 دی 1401
شناسه : 93876
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93876
540+
بالا
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان از تصادف یک دستگاه اتوبوس و کامیون بنز در محور خرانق به ساغند و مصدوم شدن دو نفر و فوت یک نفر خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان از تصادف یک دستگاه اتوبوس و کامیون بنز در محور خرانق به ساغند و مصدوم شدن دو نفر و فوت یک نفر خبر داد.

«جواد کمال آبادی» در خصوص جزئیات این حادثه گفت: این حادثه عصر روز گذشته چهارشنبه ۲۸ دی ماه در ۴۰ کیلومتری محور خرانق به ساغند که پس از اعلام به مزکر فرماندهی عملیات  این جمعیت، نیروهای پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر اردکان (مستقر در پایگاه امداد ونجات خرانق – شهید احمدی روشن ) و یک تیم نجات به محل حادثه اعزام شدند.

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان گفت : این حادثه دو نفر مصدوم که پس از اقدامات درمانی توسط نیروهای امدادی در صحنه توسط آمبولاس اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

کمال آبادی افزود : همچنین راننده اتوبوس که فوت و در داخل اتوبوس گیر افتاده بود  توسط نجاتگران این جمعیت  با  استفاده  از تجهیزات تخصصیست نجات رهاسازی و جسد وی تحویل عوامل ذیربط شد.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد این مقام مسئول ضمن تاکید بر رعایت احتیاط در رانندگی، از مردم خواست که به محض مواجه با چنین حوادثی نجاتگران هلال احمر را از طریق تماس با شماره ۱۱۲ مطلع سازند.

آخرین اخبار «حوادث یزد» را در صفحه حوادث یزد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر