زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرکیسه کردن مردم با وعده تحویل خودرو

فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که با وعده فروش خودرو شاسی‌بلند مبلغ ۳۰۰میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری و قصد خروج از کشور را داشت، خبر داد.
28 دی 1401
شناسه : 93865
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93865
346+
بالا
فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که با وعده فروش خودرو شاسی‌بلند مبلغ ۳۰۰میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری و قصد خروج از کشور را داشت، خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که با وعده فروش خودرو شاسی‌بلند مبلغ ۳۰۰میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری و قصد خروج از کشور را داشت، خبر داد.

سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین در تشریح این خبر اظهارکرد: در پی دریافت اخبار و اطلاعات از منابع خبری مبنی بر اینکه شخصی در یکی از نمایندگی‌های فروش خودرو در قزوین به صورت غیرقانونی شروع به جذب سرمایه از مردم با هدف تحویل خودروهای شاسی‌بلند چینی کرده ولی با توجه به التهاب بازار ارز، نوسان قیمت‌ها و افزایش قیمت خودرو در کشور، احتمال اخلال در نظام اقتصادی و همچنین شکایت تعدادی از شهروندان، بررسی موضوع توسط پلیس امنیت اقتصادی استان در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد متهم پس از دریافت پول هنگفتی از شهروندان برای تحویل خودرو به اتفاق همسرش قصد خروج از کشور به مقصد یکی از کشورهای همسایه را دارد که بلافاصله با هماهنگی قضائی دو اکیپ از مأموران پلیس امنیت اقتصادی به شهرستان ماکو اعزام و با انجام اقدامات اطلاعاتی و همکاری مأموران پلیس آگاهی و مرزبانی شهرستان ماکو، متهم شناسایی و دستگیر شد.

سردار ابراهیمی با اشاره به انتقال متهم به پلیس آگاهی، گفت: او در بازجویی فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و بیان کرد تاکنون از بیش از ۳۰نفر از شهروندان مبلغی بالغ‌بر ۳۰۰میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده قضائی و صدور قرار ۵۰۰میلیاردی برای تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس قرار گرفته است، از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز شرکت‌ها و نمایندگی‌های خودرویی توسط افراد سودجو در قالب جرایم اقتصادی، موضوع را از طریق شماره تلفن۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر