زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از کشاورزان شیروانی خوراک گرگ گرسنه شد

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از حمله یک قلاده گرگ گرسنه به یکی از کشاورزان این شهرستان در روستای گلیان خبر داد.
28 دی 1401
شناسه : 93852
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93852
1528+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از حمله یک قلاده گرگ گرسنه به یکی از کشاورزان این شهرستان در روستای گلیان خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از حمله یک قلاده گرگ گرسنه به یکی از کشاورزان این شهرستان در روستای گلیان خبر داد.

به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: در پی اعلام خبر حمله یک قلاده گرگ به یکی از کشاورزان در روستای گلیان این شهرستان، بلافاصله گشت انتظامی به همراه عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی های به عمل آمده مشخص می شود که این کشاورز بعد از پایان کارش در حال بازگشت به منزل بوده که در مسیر مورد حمله یک قلاده گرگ گرسنه قرار می گیرد، افزود: این مرد کشاورز از ناحیه صورت به شدت مجروح شد که بلافاصله توسط عوامل اورژانس تحت درمان قرار می گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از شهروندان، کشاورزان و خصوصا دامداران که در طول فصل سرد سال در حال فعالیت در روستاها هستند، خواست تا با مراقبت بیشتری اقدامات و فعالیت های خود را انجام دهند تا گرفتار اینگونه موارد نشوند.

کشف ۵ فقره سرقت در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین نیز از کشف ۵ فقره سرقت اماکن خصوصی، خانه باغ ها و انباری ها به صورت سریالی و دستگیری سارق سابقه دار در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت خانه باغ ها واماکن خصوصی در سطح شهرستان اسفراین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی، پلیسی و کنترل سارقان سابقه دار موفق به شناسایی سارق سابقه دار و دستگیری وی در عملیاتی غافلگیرانه شدند، افزود: متهم در بازجویی های انجام شده به ۵ فقره سرقت نورافکن ها ،پیک نیک، آچارآلات و... در سطح شهرستان اعتراف کرد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان شمالی» را در صفحه حوادث خراسان شمالی و حوادث بجنورد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر