زمان مطالعه: 1 دقیقه

پایان زورگیری های خشن 6 شرور در طرقبه شاندیز

فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز از دستگیری ۶ نفر ارازل و اوباش همراه با کشف سلاح گرم و سرد، تعدادی تلفن همراه مسروقه و توقیف ۲ دستگاه خودرو از آنان خبر داد.
27 دی 1401
شناسه : 93833
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93833
480+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز از دستگیری ۶ نفر ارازل و اوباش همراه با کشف سلاح گرم و سرد، تعدادی تلفن همراه مسروقه و توقیف ۲ دستگاه خودرو از آنان خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز از دستگیری ۶ نفر ارازل و اوباش همراه با کشف سلاح گرم و سرد، تعدادی تلفن همراه مسروقه و توقیف ۲ دستگاه خودرو از آنان خبر داد.

سرهنگ بهنام اویسی فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی برحضور و فعالیت مجرمانه تعدادی از اراذل و اوباش در سطح شهرستان طرقبه شاندیز که اقدام به شرارت، ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی می کردند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز تصریح کرد: مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با تلاش شبانه روزی موفق شدند تعداد ۶ نفر از متهمان را که نقش مهمی در هدایت فعالیت های مجرمانه، نزاع و درگیری،  شرارت و زورگیری در مناطق مختلف مشهد و شهر شاندیز داشتند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر کنند.

سرهنگ اویسی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان، ۲ قبضه سلاح گرم ، تعدادی سلاح سرد،  ۷ دستگاه تلفن همراه مسروقه از آنان کشف و ۲ دستگاه خودرو نیز از آنان توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده سابقه کیفری نیز دارند، بیان کرد: این متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر