زمان مطالعه: 1 دقیقه

آتش سوزی هولناک مغازه صافکاری در بوکان / پنج دستگاه خودرو در میان شعله های آتش سوختند

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: با وقوع آتش‌سوزی در یک مغازه صافکاری در بوکان پنج دستگاه خودرو در آتش سوختند.
27 دی 1401
شناسه : 93830
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93830
404+
بالا
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: با وقوع آتش‌سوزی در یک مغازه صافکاری در بوکان پنج دستگاه خودرو در آتش سوختند.

حادثه 24 -  سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: با وقوع آتش‌سوزی در یک مغازه صافکاری در بوکان پنج دستگاه خودرو در آتش سوختند.

رسول معروفی افزود: در پی حادثه آتش‌سوزی در این مغازه که در خیابان زیتون روی داد، بلافاصله دو گروه از آتش‌نشانان این سازمان به محل اعزام شدند و به محض رسیدن عملیات اطفاء حریق را آغاز کرده و پس از دقایقی موفق به مهار شعله‌های حریق شدند.

 معروفی اظهار کرد: در این حادثه علاوه بر ورود خسارات به مغازه مذکور، تعداد پنج دستگاه خودروی پژو، پژوپارس، ساینا، جیب و سمند طعمه حریق شده و خسارات دیدند.

وی گفت: پس از اعلام حادثه بلافاصله یک گروه از ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی برای کارشناسی و بررسی در محل حادثه حاضر شد که پس از بازدید پارگی سقف و دیوار و نیز انحراف ستون اصلی ساختمان بر اثر شدت حرارت مشاهده شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان اضافه کرد: با هماهنگی های لازم با دادستان و شهردار بوکان برای رعایت مسائل ایمنی و همچنین جلوگیری از بروز حوادث ناگوار در پی ریزش احتمالی سقف و ساختمان، دستور تخلیه آن مکان (مغازه صافکاری) طبقه همکف و نیز دو طبقه مسکونی صادر شد.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان غربی» را در صفحه حوادث آذربایجان غربی و حوادث ارومیه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر