زمان مطالعه: 1 دقیقه

کلاهبرداری 230 میلیاردی در کنگان با ترفندی تازه

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از دستگیری کلاهبردار حرفه ای در شهرستان کنگان و کشف انواع کلاهبرداری با ارزش۲۳۰ میلیارد ریال خبرداد.
27 دی 1401
شناسه : 93812
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93812
273+
بالا
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از دستگیری کلاهبردار حرفه ای در شهرستان کنگان و کشف انواع کلاهبرداری با ارزش۲۳۰ میلیارد ریال خبرداد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از دستگیری کلاهبردار حرفه ای در شهرستان کنگان و کشف انواع کلاهبرداری با ارزش۲۳۰ میلیارد ریال خبرداد.

 سرهنگ کاراگاه جوشن سهرابی سه‌شنبه ۲۷ دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اقدام افرادی سود جو در راه اندازی و تاسیس شرکت با هویت معلوم در شهرستان کنگان با وارد کردن دستگاه(POS) ازکشورهای خارجی و ترغیب شهروندان به سرمایه گذاری در این شرکت و سپس متواری شدن و عدم پاسخگویی به سرمایه گذاران ، لذا به محض اطلاع ، تحقیقات همه جانبه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کنگان در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود: هویت هر سه نفر شناسایی و در دو عملیات جداگانه هر سه نفر از جمله متهم اصلی و سرباند دستگیر و با شناسایی تعداد ۱۴ نفر از شهروندان و معرفی به مراجع قضایی، این اقدام به موقع پلیس منجر به کشف کلاهبرداری با ارزش ۲۳۰ میلیارد ریال تا این لحظه شده است. 

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از شهروندان خواست تا قبل از سرمایه گذاری در هر شرکتی، ابتدا از طریق مراجع قانونی صحت و اصالت اساسنامه، هویت واقعی و سوابق کاری این شرکتها استعلام و بررسی و مراقب ترفند و شگرد کلاهبرداران باشند.

آخرین اخبار «حوادث بوشهر» را در صفحه حوادث بوشهر حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر