زمان مطالعه: 1 دقیقه

حمله سارقان به خانه ها در کرمان برای سرقت طلا

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری اعضای باند سارقان زورگیر طلاجات منزل و اعتراف آنان به پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
26 دی 1401
شناسه : 93785
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93785
234+
بالا
فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری اعضای باند سارقان زورگیر طلاجات منزل و اعتراف آنان به پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری اعضای باند سارقان زورگیر طلاجات منزل و اعتراف آنان به پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اکبر نجفی امروز 26 دی ماه در تشریح این خبر گفت: اواخر مردادماه سال جاری در پی وقوع سرقت به عنف منزل در یکی از روستاهای رفسنجان که طی آن چهار فرد ناشناس به زور و تهدید وارد منزل یکی از اهالی شده و اقدام به سرقت مقداری طلا و جواهرات صاحبخانه کرده و متواری شده بودند؛موضوع دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی موفق شدند هویت سردسته اصلی باند و سه همدست او که تبعه افغانی بودند را شناسایی و آنان را در چند عملیات ضربتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی رفسنجان ادامه داد: این متهمان در تحقیقات به عمل آمده به پنج فقره سرقت و فروش اموال مسروقه به فردی مالخر اعتراف کردند که در ادامه این مالخر نیز دستگیر و اعضای این باند با تشکیل پرونده و دستور قضائی روانه زندان شدند.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر