زمان مطالعه: 1 دقیقه

جدال خانواده 4 نفره با مرگ در یاسوج

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک خانواده چهار نفره یاسوجی امروز ۲۶ دی بر اثر گاز گرفتگی به بیمارستان منتقل شدند.
26 دی 1401
شناسه : 93782
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93782
302+
بالا
رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک خانواده چهار نفره یاسوجی امروز ۲۶ دی بر اثر گاز گرفتگی به بیمارستان منتقل شدند.

حادثه 24 -  رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک خانواده چهار نفره یاسوجی امروز ۲۶ دی بر اثر گاز گرفتگی به بیمارستان منتقل شدند.

جهانبخش وحدت نژاد با اعلام این خبر افزود: امروز گزارشی مبنی بر گاز گرفتگی و بروز علائم سردرد، سرگیجه و تهوع چهار نفر در منطقه اکبرآباد شهر یاسوج گزار شد که در این رابطه پایگاه سه شهری به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه دو پسر ۱۰ و ۶ ساله، مرد ۴۰ ساله و مادر ۳۲ ساله دچار گازگرفتگی شدند، بیان کرد: بعد از اقدامات اولیه درمانی توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج منتقل شدند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این خانواده در منطقه اکبرآباد شهر یاسوج در محدوده فاز یک و دو زمین‌های فرمانداری پشت دیوار نیروی انتظامی از نعت گاز برخوردار نیستند، ادامه داد: این خانواده مجبور به استفاده از وسایل گرمایشی از نوع نفتی شده که موجب گازگرفتگی آن‌ها شد.

وی به خطر بالای وسایل گرمایشی غیراستاندارد و بکارگیری وسایل نامتعارف برای افزایش دمای محیط، یادآور شد: با توجه به برودت هوا، شهروندان نسبت به رعایت موارد ایمنی در نصب و بکارگیری ابزار‌های گرمایشی اقدام کنند.

وحدت نژاد اضافه کرد: اولین و مهمترین اقدام برای نجات فردی که دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شده دریافت هوای تازه است که در چنین مواقعی باید درو پنجره‌ها را باز کرد تا هوای تازه وارد اتاق‌ها و فضا شود، سپس منبع نشت گاز را شناسایی و قطع کرده و باید با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفت.

آخرین اخبار «حوادث کهگیلویه و بویراحمد» را در صفحه حوادث کهگیلویه و بویراحمد و حوادث یاسوج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر