زمان مطالعه: 1 دقیقه

توضیح وزیر آموزش و پرورش درباره کیفیت تغییر نظام رتبه بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش گفت: برخی عنوان می‌کنند نظام آموزش‌وپرورش کشور متناسب با دوران گذشته است، این تنها مشکل آموزش‌وپرورش نیست، بلکه در کل نظام تربیتی کشور وجود دارد، نسل قدیم به واسطه رسانه‌های نوین از فرزندان خود جامانده‌اند و جامعه در زمینه نظام تربیتی نیازمند تحول است.
25 دی 1401
شناسه : 93759
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93759
527+
بالا
وزیر آموزش و پرورش گفت: برخی عنوان می‌کنند نظام آموزش‌وپرورش کشور متناسب با دوران گذشته است، این تنها مشکل آموزش‌وپرورش نیست، بلکه در کل نظام تربیتی کشور وجود دارد، نسل قدیم به واسطه رسانه‌های نوین از فرزندان خود جامانده‌اند و جامعه در زمینه نظام تربیتی نیازمند تحول است.

حادثه 24 -  وزیر آموزش و پرورش گفت: برخی عنوان می‌کنند نظام آموزش‌وپرورش کشور متناسب با دوران گذشته است، این تنها مشکل آموزش‌وپرورش نیست، بلکه در کل نظام تربیتی کشور وجود دارد، نسل قدیم به واسطه رسانه‌های نوین از فرزندان خود جامانده‌اند و جامعه در زمینه نظام تربیتی نیازمند تحول است.

وزیر آموزش و پرورش، کیفیت تغییر نظام رتبه بندی معلمان را تشریح کرد. وزیر آموزش‌و پرورش گفت: شهر میبد زمینه خوبی برای تربیت مدیران دارد و الگوی میبد می تواند در زمینه تربیت مدیران آموزش‌و پرورش مطرح شود، تا بتوانیم تعلیم و تربیت ۶ ساحتی را برای کل کشور پیاده کنیم و ما نیز نظام رتبه‌ بندی را به عرصه‌ای برای ارتقا کیفیت نظام تعلیم و تربیت تبدیل خواهیم کرد.

نوری اظهار داشت : رتبه‌ بندی معلمان نظام خاصی است و لازم است آیین‌نامه و شیوه‌نامه را به‌طور دقیق مطالعه کنند. رتبه‌ بندی یکی از امتیازات نظام تعلیم و تربیت است. نظام تعلیم و تربیت دو الگوی عملی داشت؛ یکی امور تربیتی که از بین برده شده است و تأکید مقام معظم رهبری است که جبران کنیم و دیگری خیرین مدرسه‌ساز است که وضعیت خوبی دارد و خیرین مدرسه‌ساز نماد بارز ایفای مسئولیت اجتماعی است و این مقوله در خیری تجلی یافته است.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر