زمان مطالعه: 1 دقیقه

پایان ترس و وحشت مردم از اشرار قمه کش شهرک حافظیه کرمانشاه

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری اشرار قمه کش شهرک حافظیه کرمانشاه توسط پلیس خبر داد.
24 دی 1401
شناسه : 93721
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93721
381+
بالا
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری اشرار قمه کش شهرک حافظیه کرمانشاه توسط پلیس خبر داد.

حادثه 24 -  معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری اشرار قمه کش شهرک حافظیه کرمانشاه توسط پلیس خبر داد.

سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار کرد: پس از چند مورد گزارش مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت برای آنها و تهدید شدن از سوی ۲ شرور در شهرک حافظیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری ۲۰ حافظیه با افزایش گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی خودرو پراید اشرار شده و در حالی که قصد توقیف آن را داشتند متهمان پس از وارد کردن خسارت به چند دستگاه خودرو دیگر متواری شدند.

آمویی با بیان اینکه مأموران پس از مدتی تعقیب و گریز در نهایت موفق به مهار و توقیف خودرو متهمان متواری شدند، افزود: در حالی که هر ۲ شرور با چاقو و قمه قصد درگیری و وارد آوردن خسارت به خودرو کلانتری را داشتند، مقتدرانه دستگیر شدند.

 معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی اشرار قمه کش به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم، از انتقال خودرو متهمان به پارکینگ خبر داد.

وی در پایان گفت: خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است و هر کسی بخواهد از آن عبور کند با سخت‌ترین واکنش‌های مأموران انتظامی مواجه خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر