زمان مطالعه: 1 دقیقه

تصادف مینی بوس در جاده بوئین‌زهرا ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: تصادف مینی‌بوس با خودروی سواری در مسیر بوئین‌زهرا محدوده سگزآباد ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت.
24 دی 1401
شناسه : 93718
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93718
418+
بالا
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: تصادف مینی‌بوس با خودروی سواری در مسیر بوئین‌زهرا محدوده سگزآباد ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت.

حادثه 24 -  رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: تصادف مینی‌بوس با خودروی سواری در مسیر بوئین‌زهرا محدوده سگزآباد ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت.

دکتر حسن اسماعیلی اظهار کرد: مأموریتی که صبح امروز، ۲۴ دی ماه، به مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین اعلام شد خبر از تصادف مینی‌بوس با خودروی سواری در مسیر بوئین‌زهرا محدوده سگزآباد می‌داد که به سرعت ۲ آمبولانس اورژانس و یک آمبولانس هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

 بنا بر اعلام روابط عمومی اورژانس قزوین، وی عنوان کرد: این حادثه مصدوم بدحال نداشت و اقدامات درمانی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی برای تمامی مصدومین که دچار تروما (ضربه) شده بودند انجام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین بیان کرد: پنج مصدوم توسط آمبولانس پایگاه‌های دانسفهان و بوئین‌زهرا و ۲ مصدوم توسط آمبولانس هلال‌احمر به بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) بوئین‌زهرا قزوین منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای سه مصدوم دیگر نیز اقدامات درمانی در محل حادثه انجام شد، اما این مصدومین رضایت به انتقال به مرکز درمانی ندادند.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر