زمان مطالعه: 1 دقیقه

آخرین ماموریت احمد کشوری‌نیا نجات 5 بیمار بود

خانواده ستوانیکم شهید احمد کشوری نیا که در حین ماموریت تعقیب، مراقبت و درگیری با خودرو قاچاقچیان دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای بدن او را اهدا کردند.
24 دی 1401
شناسه : 93694
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93694
332+
بالا
خانواده ستوانیکم شهید احمد کشوری نیا که در حین ماموریت تعقیب، مراقبت و درگیری با خودرو قاچاقچیان دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای بدن او را اهدا کردند.

حادثه 24 -  خانواده ستوانیکم شهید احمد کشوری نیا که در حین ماموریت تعقیب، مراقبت و درگیری با خودرو قاچاقچیان دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای بدن او را اهدا کردند.

ستوانیکم شهید احمد کشوری نیا فرمانده یگان امداد شهرستان ساوه در حین اجرای ماموریت و تعقیب قاچاقچیان در تاریخ هفدهم دی ماه جاری در ساوه دچار حادثه شده و با بالگرد به بیمارستان ولیعصر (عج) فراجا تهران منتقل شد.

وی بامداد جمعه به دلیل مرگ مغزی، پس از اقدامات قانونی و رضایت خانواده به یکی ازمرکز پیوند اعضا منتقل شد که از این شهید بزرگوار ۲ کلیه، ۲ قرنیه و یک کبد برداشته شده و برای پیوند پنج بیمار نیازمند اهدا شده و به آنان زندگی دوباره بخشیده همچنین پانکراس وی برای استخراج سلول‌های بنیادی در اختیار قرار گرفته است.

گفتنی است، ستوانیکم  کشوری نیا ۴۴ ساله در حین ماموریت تعقیب و مراقبت و درگیری با خودرو قاچاقچیان کالا دارای پلاک سرقتی بر اثر برخورد عمدی خودرو حاوی کالای قاچاق با خودرو وی که متعاقبا به بیرون پرتاب و سر وی با زمین برخورد می‌کند در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود وی متاهل و داری یک فرزند نیز پسر بوده است.

اهدای اعضای بدن این شهید دلاور پلیس نشاندهنده روحیه ایثار و فداکاری ماموران جان بر کف انتظامی است که تا جان در بدن دارند در راه خدمت به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند و حتی در شرایط خاص نیز با اهدای اعضای بدن خویش زندگی توأم با آرامش مجدد را به بیماران نیازمند ارزانی می‌دارند

آخرین اخبار «حوادث مرکزی» را در صفحه حوادث مرکزی و حوادث اراک حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر