زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازی مرگبار 3 کودک کنار رودخانه لار

مردم روستا که به‌دنبال گم شدن پسربچه خردسال، جست‌وجو در رودخانه را آغاز کرده بودند با اجساد 2کودک دیگر روبه‌رو شدند که ظاهرا هنگام بازی در کنار رودخانه به داخل آن سقوط کرده و غرق شده بودند.
24 دی 1401
شناسه : 93693
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93693
287+
بالا
مردم روستا که به‌دنبال گم شدن پسربچه خردسال، جست‌وجو در رودخانه را آغاز کرده بودند با اجساد 2کودک دیگر روبه‌رو شدند که ظاهرا هنگام بازی در کنار رودخانه به داخل آن سقوط کرده و غرق شده بودند.

حادثه 24 -  مردم روستا که به‌دنبال گم شدن پسربچه خردسال، جست‌وجو در رودخانه را آغاز کرده بودند با اجساد 2کودک دیگر روبه‌رو شدند که ظاهرا هنگام بازی در کنار رودخانه به داخل آن سقوط کرده و غرق شده بودند.

بعدازظهر چهارشنبه گذشته وقتی مردم روستای بلغان از توابع شهرستان لار استان فارس باخبر شدند که پسربچه خردسالی از اهالی روستا هنگام بازی در کنار رودخانه فصلی ناپدید شده است، برای نجات او به سمت رودخانه رفتند. آنها در حال جست‌وجو برای پیدا کردن پسربچه گمشده بودند که در کمال تعجب با پیکر بی‌جان 2کودک دیگر در داخل رودخانه مواجه شده و اورژانس را خبر کردند.

مسئول روابط‌عمومی اورژانس لارستان با بیان این خبر گفت: حوالی عصر چهارشنبه بود که ماجرای غرق شدن 2کودک به اورژانس گزارش شد و تیم‌های امدادی راهی رودخانه فصلی روستای بلغان شدند. آنها وقتی به محل حادثه رسیدند که مردم روستا پیکر 2کودک 4و 5ساله را از دل آب بیرون کشیده بودند اما در بررسی‌ها معلوم شد که هر دو کودک جانشان را از دست داده‌‌اند. صالح بیگلری ادامه داد: در واقع مردم روستا به‌دنبال پسربچه‌ای 8ساله از اهالی روستای بلغان بودند که ظاهرا هنگام بازی در کنار رودخانه به داخل آن سقوط کرده و غرق شده بود اما در جریان جست‌وجو، متوجه غرق شدن ۲کودک دیگر شده و پیکر بی‌جان آنها را از آب بیرون کشیده بودند. این دو کودک 4و 5ساله از اتباع افغانستان بودند که ظاهرا آنها نیز هنگام بازی در کنار رودخانه به داخل آب سقوط کرده و غرق شده بودند. با پیدا شدن پیکر بی‌جان 2کودک، نیروهای امدادی جست‌وجو برای یافتن کودک 8ساله را ادامه دادند که این جست‌وجوها تا صبح دیروز ادامه داشت و هنوز اثری از کودک گم‌شده پیدا نشده است.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر