زمان مطالعه: 2 دقیقه

برق گرفتگی کارمند شرکت برق / جزئیات حادثه از زبان مدیر حراست شرکت توزیع نیروی برق

عطالله مُعین‌دوست از نیروهای شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد در جریان یک حادثه‌کاری دچار برق‌گرفتگی شد و هم اکنون در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری است.
21 دی 1401
شناسه : 93662
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93662
416+
بالا
عطالله مُعین‌دوست از نیروهای شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد در جریان یک حادثه‌کاری دچار برق‌گرفتگی شد و هم اکنون در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری است.

حادثه 24 -  عطالله مُعین‌دوست از نیروهای شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد در جریان یک حادثه‌کاری دچار برق‌گرفتگی شد و هم اکنون در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری است.

به گفته حیات الله حیاتی مدیر حراست شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد عطالله مُعین دوست دچار 30 درصد سوختگی شده و هم اکنون در بیمارستان شهید بهشتی بستری است.

عیادت استاندار از مامور مصدوم شرکت برق

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه برخی مسئولان از جمله فرماندار شهرستان بویراحمد از مامور شرکت برق که حین خدمت دچار برق گرفتگی شده بود در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج عیادت کرد.

سید‌علی احمدزاده با آرزوی بهبودی برای این نیروی خدم شرکت توزیع نیروی برق افزود: مردم بدانند بعد از بارش برف لحظه‌ای برای خدمات‌رسانی به آنها دریغ نشده و مصداق آن همین نیرویی است که در حین خدمت دچار برق گرفتگی شده است.

وی بیان کرد: نیروهای شرکت برق شب گذشته تا ساعت دو و سه بامداد حتی تا خود صبح در سرما و یخبندان مشغول کار بودند، نیروهای دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند هلال احمر و راهداری هم همینطور بودند.

وی در خصوص کمبود امکانات و تجهیزات گفت: باید واقعیت را به مردم بگوییم در خیلی قسمت‌ها امکانات خوبی نداریم، متاسفانه ستاد بحران ما فاقد امکانات لازم است.

احمدزاده ادامه داد: حوزه بحران برخی از استان‌های همجوار بالای 100 دستگاه ماشین‌آلات سنگین مانند لودر و بلدوزر دارند اما ستاد بحران ما فاقد حتی یک دستگاه است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حوادث اخیر دنبال مقصر نیستیم گفت: مدیران کوتاهی نکردند اما از مدیران جهادی انتظار کار بیشتری داشتیم نه اینکه دو روز بگذرد و برخی از مناطق مشکل داشته باشند.

وی با بیان اینکه از سایر استان‌ها کمک گرفتیم افزود: حجم کار در 10 سال گذشته مشابه نداشته است اما استان فاقد یکسری از امکانات و تجهیزات است. وی در خصوص قطعی آب شهر یاسوج و اینکه پدافند غیر عامل در همه زمینه‌ها دیده می‌شد، گفت: این شرایط باید جبران شود.

آخرین اخبار «حوادث کهگیلویه و بویراحمد» را در صفحه حوادث کهگیلویه و بویراحمد و حوادث یاسوج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر