زمان مطالعه: 1 دقیقه

گازگرفتگی جان پدر خانواده را در مشهد گرفت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: بر اثر گازگرفتگی با گاز مونوکسیدکربن یکی از همشهریان مشهدی جان خود را از دست داد.
21 دی 1401
شناسه : 93647
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93647
645+
بالا
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: بر اثر گازگرفتگی با گاز مونوکسیدکربن یکی از همشهریان مشهدی جان خود را از دست داد.

حادثه 24 -  مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: بر اثر گازگرفتگی با گاز مونوکسیدکربن یکی از همشهریان مشهدی جان خود را از دست داد.

مجید فرهادی اظهار کرد: ظهر چهارشنبه با روشن شدن جزئیات بیشتر از گازگرفتگی اعلام شده مشخص شد یک منزل مسکونی در بلوار لادن مشهد دچار گازگرفتگی شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد بیان کرد: متأسفانه پس از رسیدن عوامل آتش‌نشانی به صحنه، متوجه شدند پدر خانواده دچار گازگرفتگی شده و جان خود را از دست داده است.

 وی ادامه داد: همسر و دختر این خانواده سه نفره نیز دچار گازگرفتگی شدید شده و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

فرهادی گفت: حال دو مصدوم این حادثه دردناک به شدت وخیم و علائم حیاتی پایین گزارش شده و امکان زنده ماندن آنان نیز در بررسی اولیه ضعیف بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد ادامه داد: علت حادثه با بررسی اولیه گازگرفتگی مونوکسیدکربن از بخاری این منزل گزارش شده و ظاهراً به علت بسته بودن راه عبور گاز و مسدود کردن همه راه‌های تهویه هوا این اتفاق رخ داده است.

وی افزود: از همه شهروندان خواهش می‌کنیم برای جلوگیری از این حوادث تلخ و دردناک حتماً همه راه‌های تهویه را مسدود نکرده و اجازه عبور هوا از یکی از قسمت‌های منزل را فراهم آورده و لوله و اتصالات وسایل گازی را حتماً بررسی کنند.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر