زمان مطالعه: 1 دقیقه

اراذل و اوباش ورامین چطور مردم را به وحشت انداختند؟

رئیس پلیس پاوا شرق استان تهران از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش عامل تیراندازی، تخریب و تهدید و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان ورامینی خبر داد.
21 دی 1401
شناسه : 93640
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93640
285+
بالا
رئیس پلیس پاوا شرق استان تهران از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش عامل تیراندازی، تخریب و تهدید و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان ورامینی خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس پاوا شرق استان تهران از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش عامل تیراندازی، تخریب و تهدید و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان ورامینی خبر داد.

سرهنگ داریوش صادقی فرد، با اشاره به دستگیری اراذل و اوباش اظهار داشت: در پی تیراندازی، تخریب و تهدید و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان ورامینی توسط اراذل و اوباش، بلافاصله تیمی از مأموران پلیس امنیت عمومی استان ضمن رصد تحرکات افراد دخیل، اقدامات ویژه‌ای را برای دستگیری آن‌ها آغاز کردند.

وی افزود: مأموران با اشراف اطلاعاتی، عملیاتی و پلیسی از تردد فرد اراذل و اوباش مطلع و پس از هماهنگی قضائی وارد عمل شدند و وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در ادامه گفت: پس از تحقیقات صورت گرفته از متهم دستگیر شده سایر همدستان وی در تیراندازی نیز شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دریک عملیات غافلگیرانه پلیسی تعداد 5 نفر از اراذل و اوباش که با تیراندازی موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند به همراه تعداد 5 عدد ماسک پوششی و پنج‌تیغه چاقو و قمه دستگیر شدند.

سرهنگ صادقی فرد با بیان این‌که استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد خواهد کرد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر