زمان مطالعه: 2 دقیقه

نجات یک زندانی از 34 سال حبس به عشق سردار شهید سلیمانی

پزشکی در دزفول به عشق شهید سردار سلیمانی یک زندانی محکوم به ۳۴ سال حبس را بخشید.
20 دی 1401
شناسه : 93605
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93605
275+
بالا
پزشکی در دزفول به عشق شهید سردار سلیمانی یک زندانی محکوم به ۳۴ سال حبس را بخشید.

حادثه 24 -  پزشکی در دزفول به عشق شهید سردار سلیمانی یک زندانی محکوم به ۳۴ سال حبس را بخشید.

معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان گفت:  یک نفر به دلیل درگیری و اختلاف با یک پزشک، روانه زندان شد که پزشک با تلاش اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف، ستاد صبر و صلح یاران این شهرستان با اعلام رضایت، فرد زندانی را پس از هشت سال به عشق شهید سردار حاج قاسم سلیمانی بخشید.

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی بیان کرد: پرونده فردی که در سال ۱۳۹۳ به جرم درگیری و آدم ربایی که شاکی او یک پزشک در دزفول بود پس از طی مراحل قانونی و قطعیت حکم، به ۳۴ سال حبس محکوم و پس از مدتی روانه زندان شد.

وی افزود: این زندانی با ابراز ندامت از بزه خود و تحمل هشت سال حبس، با درخواست از مرجع قضایی برای جلب رضایت پزشک شاکی، با توجه به پشیمانی وی، پرونده برای ایجاد صلح و سازش به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع شد که اعضای این شعبه با همکاری دادستان عمومی و انقلاب و قاضی شعبه اجرای احکام کیفری این شهرستان را با استفاده از ظرفیت ستاد صبر و صلح یاران و برگزاری چندین جلسه با پزشک شاکی در ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی زمینه جلب رضایت این پزشک را فراهم کردند.

وی گفت: پزشک مذکور در جلسه مصالحه، با توجه به ارادتی که به شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی داشت به عشق این شهید والا مقام از حق و حقوق خود گذشت کرد و با اعلام رضایت از این زندانی، این پرونده پس سال‌ها منتهی به صلح و سازش شد.

بر اساس اعلام معاونت توسعه حل اختلاف خوزستان، نیمه نخست امسال اعضای شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان موفق شدند بیش از ۱۸ هزار و ۴۹۸ پرونده را به صلح و سازش برسانند.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر