زمان مطالعه: 1 دقیقه

مسافران دوبی تا یک قدمی مرگ پیش رفتند/ نجات در وقت اضافه

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ۶ سرنشین لنج باری مسیر دوبی به گناوه از خطر غرق در آب‌های خلیج فارس نجات یافتند.
20 دی 1401
شناسه : 93588
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93588
266+
بالا
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ۶ سرنشین لنج باری مسیر دوبی به گناوه از خطر غرق در آب‌های خلیج فارس نجات یافتند.

حادثه 24 -  رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ۶ سرنشین لنج باری مسیر دوبی به گناوه از خطر غرق در آب‌های خلیج فارس نجات یافتند.

حجت خسروی اظهار کرد: روز گذشته(دوشنبه ۱۹ دی) به دنبال اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر آبگرفتگی شدید و احتمال غرق یک واحد شناور، پس از انجام هماهنگی لازم شناور ناجی ۱۸ ساعت ۱۳:۳۵ دقیقه از عامری به منطقه اعزام شد.

وی اضافه کرد: در ساعت ۱۵:۲۵ دقیقه ناجی ۱۸ پس از رسیدن به موقعیت اعلام کرد موتورلنج یاد شده در حالت نیمه غرق در ورودی خورخان بوده که به گل زده و سرنشینان با قایق‎‌های محلی نجات یافته و به خشکی منتقل شده اند.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: شناور ناجی ۱۸ پس از اطمینان از آخرین وضعیت موتورلنج گرفتار شده به سمت پایگاهش بازگشت و در ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در اسکله عامری پهلو گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به تلاطم دریا ظرف چند روز آینده انتظار می‌‎رود دریانوردان از ترددهای غیرضرور اجتناب کنند.

خسروی تاکید کرد: با توجه به خطرات فراوان تردد دریایی در شرایط نامساعد انتظار می‌رود دریانوردان در چنین وضعیتی جان خود را به مخاطره نیندازند.

آخرین اخبار «حوادث بوشهر» را در صفحه حوادث بوشهر حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر