زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستبرد سارق حرفه ای به مطب های پزشکی در ارومیه

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری سارق حرفه ای مطب های پزشکی و کشف اموال مسروقه به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان ارومیه خبر داد.
19 دی 1401
شناسه : 93568
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93568
286+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری سارق حرفه ای مطب های پزشکی و کشف اموال مسروقه به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان ارومیه خبر داد.

حادثه 24 -  جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری سارق حرفه ای مطب های پزشکی و کشف اموال مسروقه به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان ارومیه خبر داد.

سرهنگ ایرج حسن خانی افزود: در راستای تبیین و عملیاتی کردن اهداف قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت و در پی وقوع سرقت از اماکن خصوصی (مطب‌های پزشکی) در سطح شهرستان ارومیه، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده؛ کارآگاهان با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و روش‌های نوین کشف جرم موفق شدند یکی از سارقین سابقه دار را شناسایی و با تعقیب و مراقبت شبانه روزی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به همراه اموال مسروقه جهت انجام تحقیقات به مقر پلیس دلالت کنند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی به عمل آمده، متهم به انجام ۷ فقره سرقت از مطب‌های پزشکی در سطح شهرستان معترف شد که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اموال مسروقه کشف شده ۵ میلیارد ریال بوده است.

سرهنگ حسن خانی با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقا امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می‌توانند با هوشیاری کامل در مراقبت از اموال خود، مانع سو استفاده سارقان شده و با اعلام به موقع این گونه سرقت‌ها به پلیس، ما را در دستگیری هرچه سریع‌تر سارقان کمک کنند.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان غربی» را در صفحه حوادث آذربایجان غربی و حوادث ارومیه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر