زمان مطالعه: 1 دقیقه

نشت گاز جان زوج کهنسال رامیانی را گرفت

فرمانده انتظامی رامیان گفت: زوج کهنسال ساکن در یکی از روستاهای شهرستان رامیان بر اثر گازگرفتگی و مسمومیت با مونوکسیدکربن جان باختند.
19 دی 1401
شناسه : 93566
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93566
220+
بالا
فرمانده انتظامی رامیان گفت: زوج کهنسال ساکن در یکی از روستاهای شهرستان رامیان بر اثر گازگرفتگی و مسمومیت با مونوکسیدکربن جان باختند.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی رامیان گفت: زوج کهنسال ساکن در یکی از روستاهای شهرستان رامیان بر اثر گازگرفتگی و مسمومیت با مونوکسیدکربن جان باختند.

سرهنگ ابوالفضل وزیری ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر حادثه گازگرفتگی در یکی از مناطق روستایی، بلافاصله مأموران انتظامی به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی رامیان افزود: با حضور مأموران در محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد مردی ۶۰ ساله و همسر ۵۷ ساله‌اش به علت عدم نصب لوله بخاری در منزل و نشت گاز مونواکسید کربن دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به انتقال اجساد به پزشکی قانونی بیان داشت: متأسفانه هر ساله با شروع فصل سرما و استفاده از وسایل گازسوز گرمایشی شاهد وقوع حوادثی تلخ و داغدار شدن خانواده‌ها هستیم که امید است، شهروندان هنگام نصب وسایل گرمایشی نکات و اصول ایمنی را رعایت کنند.

آخرین اخبار «حوادث گلستان» را در صفحه حوادث گلستان و حوادث گرگان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر