زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین ناله‌های دختر 14ساله در حیاط خانه/ پلیس در تعقیب مرد پژوسوار

تحقیقات درباره رازگشایی از مرگ عجیب و مرموز دختری 14ساله در پایتخت از سوی تیم جنایی آغاز شده است.
19 دی 1401
شناسه : 93557
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93557
741+
بالا
تحقیقات درباره رازگشایی از مرگ عجیب و مرموز دختری 14ساله در پایتخت از سوی تیم جنایی آغاز شده است.

حادثه 24 -  تحقیقات درباره رازگشایی از مرگ عجیب و مرموز دختری 14ساله در پایتخت از سوی تیم جنایی آغاز شده است.

چند روز قبل ساکنان ساختمانی در یکی از مناطق تهران صدای ناله‌های دختر نوجوانی را از داخل حیاط شنیدند. دختر نوجوان نیمه‌هوشیار بود و نمی‌توانست صحبت کند. از سویی لباس‌هایش کثیف بود و ظاهری آشفته داشت. در این بین یکی از همسایه‌ها او را شناخت و گفت که این دختر به همراه مادرش در آپارتمان طبقه اول زندگی می‌کنند. همسایه‌ها خودشان را به طبقه اول رساندند اما در آپارتمان نیمه باز بود و کسی در خانه حضور نداشت. در این شرایط همسایه‌ها با اورژانس تماس گرفتند و همزمان ماجرا را به مادر دختر اطلاع دادند.

وقتی اورژانس در محل حضور یافت، قلب دختر نوجوان از تپش ایستاده و او جان باخته بود. در این شرایط ماجرا به بازپرس ویژه قتل اعلام شد و تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند. مأموران به پرس و جو از همسایه‌ها پرداختند و یکی از آنها گفت: حدود ساعت 2بعداز ظهر بود که صدای ناله دختر نوجوان را شنیدم. وقتی خودم را به او رساندم تقریبا بی‌جان شده بود. من او را نشناختم اما یکی از همسایه‌ها گفت در آپارتمان طبقه اول زندگی می‌کند. دختر نوجوان لباس هایش گل‌آلود و کثیف بود و به‌نظر می‌رسید داخل جوی آب افتاده است. گرچه در ابتدا ناله می‌کرد اما یکباره صدایش قطع شد و دیگر نبضش نزد.

ماموران در ادامه به سراغ مادر دختر نوجوان رفتند. وی گفت: 2سال قبل به‌خاطر اختلافی که با شوهرم داشتم از یکدیگر جدا شدیم و از آن زمان به بعد من و دخترم با هم زندگی می‌کردیم. چند وقت پیش این آپارتمان را اجاره کردیم و زندگی خوبی داشتیم. دخترم ورزشکار و شاگرد اول مدرسه بود و در زندگی هم هیج کم و کاستی نداشت. او خیلی سرحال و شاد بود و همیشه هرچه برایش پیش می‌آمد را به من می‌گفت و الان نمی‌دانم چه حادثه‌ای برای او رخ داده که باعث مرگ او شده است.

 وی ادامه داد: در زمان‌هایی که من سر کار بودم، دخترم در خانه تنها بود و وقتی یکی از همسایه‌ها با من تماس گرفت و گفت که برای دخترم اتفاق بدی افتاده، سراسیمه خودم را به خانه رساندم. همان موقع خودروی پژو پرشیایی را دیدم که در نزدیکی خانه‌مان است و راننده آن به محض دیدن من، متواری شد. پس از آن وارد حیاط شدم و با دیدن دخترم که بی‌جان روی زمین بود، دنیا روی سرم خراب شد.

کارآگاهان جنایی با حضور در محل زندگی دخترم نوجوان به تحقیقات میدانی پرداختند اما هیچ آثار و مدرکی که نشان بدهد این دختر دست به‌خودکشی زده است به‌دست نیامد. از سوی دیگر پزشکی قانونی علت مرگ را صدمات متعدد به‌دلیل اصابت جسم سخت به سر دختر اعلام کرد و حالا با اعلام این نظریه از یک طرف، ‌لباس‌های کثیف و گل‌آلود دختر نوجوان و ‌وجود خودروی مشکوک در اطراف محل زندگی او از طرف دیگر، فرضیه جنایت قوت یافته تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به دستور قاضی حمیدرضا رستمی، بازپرس دادسرای جنایی تهران، رازگشایی از این حادثه مرگبار و اسرارآمیز را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر