زمان مطالعه: 1 دقیقه

تیراندازی پلیس در یاخچی آباد برای دستگیری 3 قاچاقچی شیشه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از انهدام باند تهیه و توزیع مواد روانگردان شیشه در منطقه یاخچی آباد تهران خبر داد و افزود: از آنان ۵کیلو و ۵۰۰گرم شیشه کشف شد.
18 دی 1401
شناسه : 93547
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93547
401+
بالا
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از انهدام باند تهیه و توزیع مواد روانگردان شیشه در منطقه یاخچی آباد تهران خبر داد و افزود: از آنان ۵کیلو و ۵۰۰گرم شیشه کشف شد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از انهدام باند تهیه و توزیع مواد روانگردان شیشه در منطقه یاخچی آباد تهران خبر داد و افزود: از آنان ۵کیلو و ۵۰۰گرم شیشه کشف شد.

سرهنگ «ضرغام آذین» با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت مجرمانه یک باند سابقه دار فروش مواد مخدر در شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 وی افزود: ماموران پس از بررسی صحت و سقم این خبر و مقرون به صحت بودن آن اقدامات قضایی مورد نیاز را انجام داده و بدین ترتیب شمارش معکوس برای انهدام این باند تبهکار در دستور کار قرار گرفت و تیمی از ماموران به محله یاخچی آباد تهران اعزام و محدوده فعالیت متهمان را زیر نظر گرفتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در ادامه بیان داشت: پس از گذشت حدود یک ساعت خودروی مورد نظر با ۳ نفر سرنشین توسط عوامل رویت و ماموران به جهت متوقف نمودن خودرو به سمت آن رفته که در ابتدا سرنشینان توجهی به هشدارهای پلیس نداده که ماموران با توجه به قانون بکارگیری سلاح و جلوگیری از فرار متهمان اقدام به شلیک تیر به صورت هوایی و متوقف کردن خودرو کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از پیاده کردن و دستگیری ۳ سرنشین خودرو، در بازرسی صورت گرفته مقدار ۵کیلو و ۵۰۰گرم شیشه، ۱۱گرم تریاک و ۴۲۹میلیون و ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر و یکدستگاه خودروی ۲۰۶ آنان نیز توقیف شد.

سرهنگ «آذین» در پایان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در این خصوص و تحویل متهمان به مراجع قضایی، گفت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند و از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر