زمان مطالعه: 3 دقیقه

تجاوز به دختر فروشنده توسط مشتری شیطان صفت

پرونده مرد جوانی که متهم است دختر فروشنده را مورد تعرض قرار داده در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت.
18 دی 1401
شناسه : 93521
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93521
403+
بالا
پرونده مرد جوانی که متهم است دختر فروشنده را مورد تعرض قرار داده در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت.

حادثه 24 -  پرونده مرد جوانی که متهم است دختر فروشنده را مورد تعرض قرار داده در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت.

اوایل امسال دختر 30 ساله‌ای با مراجعه به پلیس شکایت کرد که از سوی یکی از مشتری‌هایش مورد تعرض قرار گرفته است.

وی در تشریح ماجرا به مأموران گفت: من فروشنده لوازم تزییناتی خودرو هستم و مشتری‌های زیادی دارم، یک روز یکی از مشتری‌ها برای خرید به مغازه‌ام آمد و سفارش تعداد زیادی واکس خودرو داد، از آنجایی که من به اندازه تعداد سفارش او واکس در مغازه نداشتم قرار شد واکس‌ها را به نشانی او که منزلش بود ببرم. وقتی به آنجا رسیدم مرد جوان به زور مرا به داخل خانه کشاند و بدون توجه به التماس‌هایم مورد آزار و اذیت قرار داد. در آخر هم با تهدید از من خواست تا در رابطه با این موضوع با کسی حرف نزنم وگرنه آبرویم را خواهد برد.

پس از اظهارات شاکی با دستور مقام قضایی، وی به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان این سازمان پس از بررسی اعلام کردند که شاکی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

با تأیید پزشکی قانونی مرد 39 ساله در خانه‌اش شناسایی و بازداشت شد اما اتهام تجاوز را رد کرد.

با تکمیل تحقیقات، گزارش پلیس و پزشکی قانونی پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه شاکی به جایگاه رفت و برای متهم درخواست اشد مجازات کرد.سپس متهم به جایگاه رفت و با رد اتهامش گفت: شاکی برای تحویل اجناس به خانه‌ام آمد اما ماجراهای بعد از آن را از خودش ساخته و حرف‌هایش را قبول ندارم.

او وقتی قرار شد واکس‌ها را به من تحویل دهد به جلوی خانه‌ام آمد و من هم از آنجایی که با او آشنا بودم به داخل خانه‌ام دعوتش کردم و او هم بدون هیچ اجباری به خانه‌ام آمد و پس از مدتی هم با میل و خواست خودش باهم ارتباط برقرار کردیم.

در این رابطه هم هیچ تهدید و اجبار و زوری در کار نبود و نمی‌دانم که چرا از من شکایت کرده است.دختر جوان بعد از شنیدن اظهارات متهم با عصبانیت مدعی شد که او دروغ می‌گوید.

با پایان اظهارات متهم و شاکی، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر