زمان مطالعه: 1 دقیقه

چرخ شدن دست کارگر جوان در چرخ گوشت صنعتی + عکس

عملیات نفسگیر نجاتگران آتش نشانی مشهد برای رها سازی انگشتان دست کارگر جوان از داخل چرخ گوشت صنعتی در یک قنادی با موفقیت همراه بود.
17 دی 1401
شناسه : 93486
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93486
626+
بالا
عملیات نفسگیر نجاتگران آتش نشانی مشهد برای رها سازی انگشتان دست کارگر جوان از داخل چرخ گوشت صنعتی در یک قنادی با موفقیت همراه بود.

 حادثه 24 -  عملیات نفسگیر نجاتگران آتش نشانی مشهد برای رها سازی انگشتان دست کارگر جوان از داخل چرخ گوشت صنعتی در یک قنادی با موفقیت همراه بود.

آتشپاد دوم مهدی رضایی معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد با بیان این مطلب گفت: این حادثه در خیابان شهید صفدری نژاد رخ داد و در پی اعلام آن به سامانه ۱۲۵ ، ستاد فرماندهی بلافاصله نجاتگران و آتش نشانان ایستگاه های ۱و۳۸و۲۸ را به محل اعلامی که در داخل یک کارگاه قنادی بود اعزام و آتش نشانان با حضور در این مکان و استفاده از تجهیزات ویژه، ضمن برش زدن بدنه این چرخ گوشت صنعتی، انگشتان این کارگر را از داخل چرخ گوشت رهاسازی و وی را برای مداوا و انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

شایان ذکر است بدلیل شدت حادثه ۳ انگشت دست چپ این جوان آسیب جدی دیده بود و علت دقیق وقوع این اتفاق توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر