زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری قاتل تاکستانی بعد از 16 سال

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه قاتل تاکستانی بعد از ۱۶ سال به دام افتاد، گفت: با شناسایی و رد‌زنی متهم بلافاصله پلیس آگاهی ‌با اخذ نیابت قضائی و با همکاری پلیس ‌میاندوآب، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگر کردند.
15 دی 1401
شناسه : 93458
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93458
269+
بالا
فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه قاتل تاکستانی بعد از ۱۶ سال به دام افتاد، گفت: با شناسایی و رد‌زنی متهم بلافاصله پلیس آگاهی ‌با اخذ نیابت قضائی و با همکاری پلیس ‌میاندوآب، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگر کردند.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه قاتل تاکستانی بعد از ۱۶ سال به دام افتاد، گفت: با شناسایی و رد‌زنی متهم بلافاصله پلیس آگاهی ‌با اخذ نیابت قضائی و با همکاری پلیس ‌میاندوآب، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگر کردند.

سردار علی ابراهیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو همراه با قتل راننده در سال 1385 در جاده فرعی قلات به سجاس در شهرستان تاکستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان و شهرستان تاکستان قرار گرفت.

ابراهیمی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل پس از ارتکاب جرم از استان خارج و به محل نامعلومی گریخته و هیچ گونه خبری از وی در دست نیست.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه در سال 1389 حکم قصاص قاتل به صورت غیابی صادر شده است، بیان کرد: از همان زمان وقوع قتل تحقیقات گسترده انتظامی برای دستگیری قاتل متواری ادامه داشت تا اینکه با بازخوانی مجدد پرونده ، پیگیری پرونده شدت بیشتری گرفت و کارآگاهان پلیس تحقیقات جامعی را در خصوص ابعاد جرم و شناسایی و محل اختفای قاتل انجام دادند.

ابراهیمی تصریح کرد: در این راستا با استفاده از اقدامات فنی و تخصصی و بهره گیری از روش های نوین پلیسی مأموران موفق شدند ضمن شناسایی عامل قتل، او را در ایستگاه راه آهن استان کرمان مشاهده و تحت کنترل نامحسوس قرار دادند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با شناسایی و رد زنی متهم بلافاصله پلیس آگاهی استان با اخذ نیابت قضائی و با همکاری پلیس آگاهی و پلیس شهرستان میاندوآب، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از روستاهای شهرستان میاندوآب دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: متهم که در زمان وقوع قتل 23 سال سن داشته است پس از دستگیری و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی و سپس روانه زندان شد.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر