زمان مطالعه: 1 دقیقه

اعتراف هولناک عامل قتل چهار نفر از اعضای یک خانواده در اهواز

رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: قاتلی که سال گذشته چهار نفر از اعضای یک خانواده را در اهواز به قتل رسانده بود، توسط پلیس آگاهی خوزستان دستگیر شد.
13 دی 1401
شناسه : 93413
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93413
421+
بالا
رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: قاتلی که سال گذشته چهار نفر از اعضای یک خانواده را در اهواز به قتل رسانده بود، توسط پلیس آگاهی خوزستان دستگیر شد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: قاتلی که سال گذشته چهار نفر از اعضای یک خانواده را در اهواز به قتل رسانده بود، توسط پلیس آگاهی خوزستان دستگیر شد.

سرهنگ سیروس دریکوند اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی سبب قتل چهار نفر اعضای یک خانواده  در 22 شهریور ماه سال1400 در یکی از مناطق اهواز بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان دایره مبارزه با قتل پلیس آگاهی استان از همان لحظات اولیه با انجام تحقیقات گسترده پلیسی در این باره دو نفر که معاونت در قتل داشتند را دستگیر کردند، افزود: با تلاش مستمر و شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی مخفیگاه قاتل در شهرستان شوش شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اظهار داشت: روز جاری کارآگاهان پلیس آگاهی با اخذ نیابت قضایی و طی عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

دریکوند با بیان اینکه در این عملیات یک قبضه سلاح کلاش به‌کار گرفته شده در صحنه قتل از محل اختفا متهم به همراه 28 تیر جنگی کشف شد،گفت: درتحقیقات انجام شده و با توجه به مستندات جمع آوری شده متهم صراحتا به قتل چهار نفر و مجروحیت دو نفر دیگر اعتراف و انگیزه خود را اختلاف قبلی عنوان کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر