زمان مطالعه: 1 دقیقه

شبیخون پلیس به ۲۶۲ خلافکار در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲۶۲ نفر در تازه‌ترین مرحله از طرح رعد خبر داد.
13 دی 1401
شناسه : 93406
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93406
365+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲۶۲ نفر در تازه‌ترین مرحله از طرح رعد خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲۶۲ نفر در تازه‌ترین مرحله از طرح رعد خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در اجرای هجدهمین مرحله از طرح رعد پلیس شهرستان ری با حضور در جمع خبرنگاران گفت: امروز مرحله هجدهم از طرح رعد در حوزه استحفاظی شهرری به اجرا درآمد. این طرح حاصل ساعت‌ها و روزها کار اطلاعاتی است که بخش عملیاتی آن طی ۴۸ ساعت گذشته به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری‌ها و پلیس‌های تخصصی در اجرای این طرح مشارکت داشتند، گفت: در این مرحله از طرح رعد، ۲۶۲ متهم شناسایی و با حکم قضایی دستگیر شدند. همچنین ۱۲ باند که اعضای آن مرتکب جرائم مختلفی شده بودند، منهدم شد. ۱۴۸ نفر از دستگیر شدگان نیز سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار بودند که در سوابق و اتهامات آنان اقداماتی چون جرائم خشن و به عنف و زورگیری وجود دارد.

جلیلیان با بیان اینکه ۲۹ قاچاقچی مواد مخدر در سطح خرد و کلان نیز دستگیر شدند، گفـت: از این افراد ۳۱ کیلوگرم انواع موادمخدر از جمله تریاک و ... کشف و ضبط شد. چهار نفر نیز به دلیل خرید و فروش مشروبات الکلی بازداشت شدند که مقادیر از این مشروبات نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ارزش ریالی اموال مسروقه مکشوفه در این مرحله از طرح رعد پلیس ری را ۱۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برای متهمان دستگیر شده، پرونده‌های جداگانه‌ای تشکیل شده و این افراد برای سیر مراحل قانونی و ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهند شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر