زمان مطالعه: 1 دقیقه

کلاهبرداری با لباس نظامی از تهرانی ها

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی که با لباس نظامی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.
13 دی 1401
شناسه : 93405
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93405
285+
بالا
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی که با لباس نظامی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی که با لباس نظامی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: روز گذشته ماموران کلانتری قائم خبری را در خصوص مردی که با غصب عناوین نظامی یکی از ارگان‌های نظامی در حوالی لشگرک تهران اقدام به فروش تجهیزات نظامی می‌کند، دریافت کردند.

وی افزود: ماموران پلیس بلافاصله به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند متهم را در حالی که در حال تهدید کردن یکی از شهروندان بود شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: با بررسی‌های پلیسی و استعلام‌های انجام شده به دست آمد، این فرد نظامی نبوده و در هیچ یک از ارگان‌های نیرو‌های مسلح مشغول به فعالیت نمی‌باشد و بدون داشتن کارت شناسایی، صرفا با پوشیدن لباس فرم و نصب آرم و علائم سرگردی و حمل تجهیزات نظامی در سطح شهر تردد می‌کند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: در بررسی سوابق متهم مشخص شد سابقه دار بوده و پیشتر با همین عنوان مجرمانه به دفعات مختلف دستگیر و تحمل کیفر داشته است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران در پایان، با اشاره به اینکه با دستور قضائی متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت از شهروندان خواست، در صورت مشاهده چنین افرادی گزارش‌های امنیتی و انتظامی خود را از طریق سامانه پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر