زمان مطالعه: 1 دقیقه

بخشیده شدن قاتل اردبیلی پس از 6 سال

رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل از اعلام رضایت اولیای دم یک پرونده برای رهایی متهم محکوم به قصاص هنگام اجرای حکم قضایی، خبر داد.
13 دی 1401
شناسه : 93404
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93404
373+
بالا
رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل از اعلام رضایت اولیای دم یک پرونده برای رهایی متهم محکوم به قصاص هنگام اجرای حکم قضایی، خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل از اعلام رضایت اولیای دم یک پرونده برای رهایی متهم محکوم به قصاص هنگام اجرای حکم قضایی، خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علوی رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل گفت: ۶ سال پیش در یکی از روستاهای استان بر اثر اختلاف بر سر زمین زراعی، فردی جان خود را از دست داد و پس از طی مراحل قانونی، متهم پرونده به قصاص نفس محکوم شد.

 وی افزود: با توجه به ابراز ندامت و پشیمانی متهم از بزه خود، بزرگان و ریش سفیدان محلی و اعضای شورای حل اختلاف، ستاد صبر و همیاران صلح برای جلب رضایت اولیای دم در این چند سال تلاش‌های فراوانی انجام دادند اما تا لحظه اجرای حکم اولیای دم اصرار بر اجرای حکم داشتند.

رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل گفت: سرانجام در روز اجرای حکم که مقدمات آن فراهم شده بود و در لحظه اجرای حکم، اولیای دم با گذشت از اجرای حکم صرف نظر کردند و محکوم علیه پس از ۶ سال از حکم قصاص نفس نجات یافت و زندگی دوباره‌ای به او بخشیده شد.

آخرین اخبار «حوادث اردبیل» را در صفحه حوادث اردبیل حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر