زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات گروگان 20 ساله از دخمه آدم ربایان در دلگان

با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان دلگان گروگان ۲۰ ساله از چنگال آدم ربایان نجات یافت.
12 دی 1401
شناسه : 93364
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93364
270+
بالا
با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان دلگان گروگان ۲۰ ساله از چنگال آدم ربایان نجات یافت.

حادثه 24 -  با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان دلگان گروگان ۲۰ ساله از چنگال آدم ربایان نجات یافت.

سرهنگ مرتضی جوکار جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در دهم دیماه سال جاری، در یکی از محلات شهر دلگان بلافاصله ماموران انتظامی وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی مشخص شد، افرادی مسلح و ناشناس با صورت‌هایی پوشیده و با تهدید سلاح، جوانی ۲۰ ساله را با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ ربوده و از محل متواری شده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان ادامه داد: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی با پدر این جوان، او را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند.

سرهنگ جوکار تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس، محل اسارت این گروگان شناسایی، فرد ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری که قبل از حضور ماموران عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، متواری شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده شد، خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی آدم ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر