زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات دو محکوم به قصاص به حرمت سردار سلیمانی

رئیس کل دادگستری استان گلستان از تلاش دستگاه قضایی این استان برای جلب رضایت اولیای دم در دو پرونده‌ قصاص باحضور خدام بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) خبر داد.
12 دی 1401
شناسه : 93359
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93359
374+
بالا
رئیس کل دادگستری استان گلستان از تلاش دستگاه قضایی این استان برای جلب رضایت اولیای دم در دو پرونده‌ قصاص باحضور خدام بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس کل دادگستری استان گلستان از تلاش دستگاه قضایی این استان برای جلب رضایت اولیای دم در دو پرونده‌ قصاص باحضور خدام بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) خبر داد.

حیدر آسیابی گفت: در جلسه‌ای که به همین منظور در دادگستری استان برگزار شد اولیای دم ۲ پرونده قصاص که در نوبت اجرا بود به حرمت سردار سلیمانی و پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) از اجرای حکم منصرف شدند و حق شرعی و قانونی خود را بخشیدند.

 آسیابی افزود: یکی از محکومان مردی ۵۰ ساله است که سال ۹۳ در گنبدکاووس در پی یک جدال لفظی، نتوانست خشم خود را کنترل کند و از آن سال به علت پرونده قصاص در زندان بوده است.

وی ادامه داد: محکوم دیگر هم جوان کردکویی است که از سال ۹۷ دارای پرونده قصاص است و امروز با گذشت بزرگوارانه اولیای دم، فرصت زندگی دوباره یافت.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: کاروان خدام رضوی در مدت سه روز حضور خود در استان گلستان در تعدادی از پرونده‌های قصاص پادرمیانی خواهند کرد و امیدواریم به برکت حضور این عزیزان، تعداد بیشتری پرونده به بخشش ختم شود.

آسیابی افزود: با بخشش امروز اولیای دم، تعداد محکومان قصاصی که امسال در گلستان، بخشیده شده اند به ۱۸ تَن رسید.

آخرین اخبار «حوادث گلستان» را در صفحه حوادث گلستان و حوادث گرگان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر