زمان مطالعه: 1 دقیقه

بردن آبروی همکلاسی در فضای مجازی به بهانه انتقام گیری

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی گفت: عامل سلب آسایش همکلاسی در فضای مجازی، شناسایی و تحویل مقامات قضایی گردید.
11 دی 1401
شناسه : 93336
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93336
285+
بالا
رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی گفت: عامل سلب آسایش همکلاسی در فضای مجازی، شناسایی و تحویل مقامات قضایی گردید.

حادثه 24 -  رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی گفت: عامل سلب آسایش همکلاسی در فضای مجازی، شناسایی و تحویل مقامات قضایی گردید.

سرهنگ اکبر نصرتی اظهار کرد: در پی مراجعه خانمی جوان مبنی بر اینکه از سوی فردی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام مورد مزاحمت و تهدید قرار گرفته است، موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: فرد یا افراد خاطی در اینستاگرام، پیچ‌هایی با تصاویری از شاکیه و با نام وی ایجاد نموده و با بارگزاری مطالبی در آن‌ها، موجبات آبروریزی و سلب آسایش وی در بین همکلاسی‌ها و اقوام شده است.

 این مقام مسئول ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی محرز گردید که فرد خاطی همکلاسی شاکیه بوده است که به دلیل اختلافات شخصی بوجود آمده بین آن‌ها و در جهت انتقام‌جویی، دست به این عمل خلاف قانون زده است.

سرهنگ نصرتی با اشاره به اینکه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی راهی برای تسویه حساب‌‎های شخصی نیست، به شهروندان هشدار داد: فضای مجازی قوانین مخصوص به خود را داشته و در صورت ارتکاب این اعمال برابر قانون با برهم زنندگان آسایش دیگران به طور جد برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی گفت: پلیس‌فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان و کاربران بوده و عموم مردم می‌توانند مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا استفاده از سایت پلیس‌فتا به نشانی www.cyberpolice.ir و تماس با مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان ما در میان بگذارند.

 آخرین اخبار «حوادث آذربایجان غربی» را در صفحه حوادث آذربایجان غربی و حوادث ارومیه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر