زمان مطالعه: 1 دقیقه

تعمیر لوازم خانگی در برنامه دیوار شگردی برای کلاهبرداری

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی عامل کلاهبرداری درج آگهی جعلی ‏تعمیرات لوازم خانگی در برنامه دیوار ‎خبر داد. ‏
11 دی 1401
شناسه : 93335
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93335
450+
بالا
رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی عامل کلاهبرداری درج آگهی جعلی ‏تعمیرات لوازم خانگی در برنامه دیوار ‎خبر داد. ‏

 حادثه 24 -  رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی عامل کلاهبرداری درج آگهی جعلی ‏تعمیرات لوازم خانگی در برنامه دیوار ‎خبر داد. ‏

سرهنگ بهمنی اظهار داشت: در پی ‏شکایت فردی مبنی بر مشاهده آگهی تعمیرات لوازم خانگی در برنامه دیوار که از وی کلاهبرداری شده بود، موضوع در دستور کار کارشناسان ‏پلیس فتا قرار گرفت. ‏

 این مقام انتظامی ادامه داد: پس از اخذ اظهارات شاکی در بررسی‌های اولیه مشخص شد شاکی با مشاهده آگهی تعمیرات لوازم خانگی در برنامه دیوار اقدام به برقراری ارتباط با درج کننده آگهی نموده، که پس از توافق با وی اقدام به اخذ بیعانه از شاکی ‏کرده و بعد از آن فرد آگهی دهنده دیگر پاسخگوی وی نبوده است. پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول گفت: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی، پلیسی و بررسی مستندات جمع‌آوری شده متهم را شناسایی نمودند.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان تاکید کرد: سایت «دیوار» در پیامی آموزشی اعلام کرده که این سایت، هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله افراد ندارد، لذا علی رغم این هشدار‌های امنیتی در صورتی که افرادی قربانی کلاهبرداران شوند باید شکایت فرد از طریق سیستم قضائی به پلیس فتا ارجاع داده شود، که در این صورت حتما مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و بزهکاران از رصد و پیگری پلیس، در امان نیستند.

سرهنگ بهمنی خاطرنشان کرد: در خصوص خرید از سایت‌های خرید و فروش دقت کافی را داشته باشند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک آن را از طریق وب سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان ما در میان بگذارند.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر