زمان مطالعه: 2 دقیقه

فریادهایی که ناجی کودک 6 ساله از چنگال آدم ربایان شد

3 کارگر خارجی پس از سرقت طلاهای دختربچه 6 ساله قصد ربودن او را داشتند اما با اقدام به‌موقع شهروندان، نقشه آنها ناکام ماند.
11 دی 1401
شناسه : 93310
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93310
566+
بالا
3 کارگر خارجی پس از سرقت طلاهای دختربچه 6 ساله قصد ربودن او را داشتند اما با اقدام به‌موقع شهروندان، نقشه آنها ناکام ماند.

حادثه 24 -  3 کارگر خارجی پس از سرقت طلاهای دختربچه 6 ساله قصد ربودن او را داشتند اما با اقدام به‌موقع شهروندان، نقشه آنها ناکام ماند.

ظهر پنجم دی ماه افرادی که از یکی از خیابان‌های پایتخت عبور می‌کردند، صدای فریادهای کودکی را شنیدند که درخواست کمک می‌کرد. شاهدان همزمان، 3مرد جوان را دیدند که با زور قصد ربودن دختربچه‌ای را داشتند. مردان گروگانگیر به محض دیدن اهالی محل ‌گروگان خود را رها کرده و متواری شدند. در این شرایط ماجرا به پلیس گزارش شد و مأموران برای بررسی موضوع در محل حادثه حضور یافتند. دختر6ساله که هنوز وحشت‌زده بود و دست و پایش می‌لرزید، درحالی‌که در آغوش مادرش بود با گریه به مأموران گفت که 3مرد ناشناس قصد ربودن او را داشتند.

بررسی‌ها نشان می‌داد که این دختربچه و مادرش در اتاقک سرایداری یک برج مسکونی زندگی می‌کردند و او گاهی برای بازی به خیابان می‌رفت. روز حادثه هم مانند روزهای قبل برای بازی به بیرون از ساختمان رفته بود که 3مرد به سمتش آمدند. یکی از آنها به دختربچه گفته بود که «بیا برویم سر خیابان تا برایت عروسک بخرم.» دختربچه نیز همراه او راه افتاده بود اما در همین هنگام 2مرد دیگر هم سر رسیدند و با زور طلاهای دختربچه را دزیدند. آنها قصد داشتند این دختربچه را با خودشان ببرند که با فریاد و گریه‌های او، رهگذران متوجه ماجرا شدند و آدم‌رباها فرار کردند.

با این اطلاعات، مأموران به بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته‌ای که در اطراف محل حادثه وجود داشت پرداختند. تصاویر نشان می‌داد که 3کارگر ساختمانی با زور و تهدید قصد ربودن کودک 6ساله را داشته‌اند اما نقشه آنها ناکام مانده و آدم‌ربایان فقط موفق به سرقت طلاهای دختربچه شده بودند. با انجام تحقیقات میدانی‌، ‌هر 3متهم که کارگرانی از اتباع یکی از کشورهای همسایه بودند شناسایی شدند و در ادامه یکی از آنها دستگیر شد.

هر چند دختربچه 6ساله و شاهدان با دیدن متهم او را شناسایی کردند و تصویر وی نیز در دوربین مداربسته ضبط شده، اما او خودش را بیگناه دانست و گفت: من نقشی در ربودن دختربچه ندارم و به اشتباه دستگیر شده‌ام. وی درباره تصویرش که در دوربین‌ها ثبت شده نیز گفت: احتمالا من شبیه به متهم تحت تعقیب هستم و هیچ جرمی مرتکب نشده‌ام.

متهم به دستور قاضی محمد تقی شعبانی، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران بازداشت شده و تحقیقات از او و متهمان فراری دیگر ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر