زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیراندازی پلیس به خاطر توقیف مگان حامل ۱۲۰ کیلو تریاک در یزد

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه سواری مگان و کشف ۱۲۰ کیلو و۷۵۰ گرم تریاک در محور کرمان - یزد خبر داد.
10 دی 1401
شناسه : 93305
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93305
222+
بالا
فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه سواری مگان و کشف ۱۲۰ کیلو و۷۵۰ گرم تریاک در محور کرمان - یزد خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه سواری مگان و کشف ۱۲۰ کیلو و۷۵۰ گرم تریاک در محور کرمان - یزد خبر داد.

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» در این باره گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان خاتم حین کنترل خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه سواری مگان که با سرعت زیاد در حال حرکت بود، مشکوک شده  و برای بررسی بیشتر به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی با بیان این که راننده قصد متواری شدن را داشت، افزود: ماموران پلیس با رعایت کامل قوانین به سمت لاستیک خودرو شلیک و خودرو را متوقف کردند که راننده با  استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه با رها نمودن خودرو متواری شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که ماموران در بازرسی از خودرو ۱۲۰ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک کشف کردند تصریح کرد: تلاش برای شناسایی صاحب خودرو و قاچاقچی متواری کماکان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان  خاطرنشان کرد: استان یزد در مسیر ترانزیت موادمخدر از جنوب و شرق کشور به دیگر استان ها قرار دارد و در همین خصوص ماموران پلیس این استان با مجاهدت و جانفشانی با باندهای وارد کننده موادمخدر برخورد خواهند کرد.

افزایش ۹ درصدی کشفیات در یزد

سرهنگ «سعید زینلی» فرمانده انتظامی شهرستان یزد از افزایش ۹ درصدی انواع کشفیات در آذر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: با تلاش شبانه روزی و اقدامات عوامل انتظامی این شهرستان، آمار انواع کشفیات در یزد افزایش داشته است.

زینلی موفقیت پلیس را نتیجه تلاش مخلصانه و شبانه روزی عوامل انتظامی این شهرستان، راه اندازی گشت‌های آشکار و افزایش گشت های فوریتی پلیس ۱۱۰ و همچنین همکاری و تعامل بیشتر مردم با پلیس دانست.

آخرین اخبار «حوادث یزد» را در صفحه حوادث یزد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر