زمان مطالعه: 3 دقیقه

حرف های مهم وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان و افزایش حقوق ها

وزیرآموزش و پرورش به طرح رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان فقط برای افزایش حقوق نیست بلکه رتبه‌بندی آنان قطعه‌ای سند تحول بنیادین است و برای ارتقای جایگاه معلم و ایجاد رقابت بین معلمان اجرا شده است.
10 دی 1401
شناسه : 93304
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93304
2894+
بالا
وزیرآموزش و پرورش به طرح رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان فقط برای افزایش حقوق نیست بلکه رتبه‌بندی آنان قطعه‌ای سند تحول بنیادین است و برای ارتقای جایگاه معلم و ایجاد رقابت بین معلمان اجرا شده است.

حادثه 24 -  وزیرآموزش و پرورش به طرح رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان فقط برای افزایش حقوق نیست بلکه رتبه‌بندی آنان قطعه‌ای سند تحول بنیادین است و برای ارتقای جایگاه معلم و ایجاد رقابت بین معلمان اجرا شده است.

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش امروز سفر یک‌روزه‌ای به شهرستان‌های مهر و لامرد استان فارس داشت که در آن علاوه بر حضور در مراسم کلنگ‌زنی و افتتاح مجتمع‌های آموزشی خیرساز در جمع فرهنگیان لامرد، مهر، اشکنان، گله‌دار و علامرودشت سخنرانی کرد.

وی در این نشست نقش آموزش و پرورش را در ارتقا و پیشرفت کشور یادآور شد و افزود: برای پیشرفت کشور باید در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کنیم.

نوری به طرح رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان فقط برای افزایش حقوق نیست بلکه رتبه‌بندی آنان قطعه‌ای سند تحول بنیادین است و برای ارتقای جایگاه معلم و ایجاد رقابت بین معلمان اجرا شده است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین با اشاره به وضعیت دانشگاه فرهنگیان گفت: گزینش در دانشگاه فرهنگیان باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد تا بهترین نیروها به آموزش و پرورش جذب شوند بنابراین در آینده نزدیک در شیوه گزینش دانشجو معلم تجدید نظر خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه محتوای دروس دانشگاه فرهنگیان باید کاربردی و شش ساحتی مدنظر سند تحول بنیادین باشد و در پایان هم معلمان باید در ازمون پایان دوره شرکت کنند و ۶ مهارت را بدانند، گفت: دانشجو فارغ‌التحصیل باید مسائل دینی را بدانند ضمن اینکه نباید معلم به روز نباشد بلکه آینده را بلد باشد و دانش‌آموزان را برای آینده تربیت کند.

نوری خواستار توجه به محتوای کتب درسی مدارس شد و معلمی را یک هنر عنوان کرد و گفت: اگر معلمی شغل باشد، شأن آن حفظ نمی‌شود اما اگر معلمی نر شود قطعا شأن معلم حفظ می‌شود.

نوری با بیان اینکه در حماسه ۹ دی ملت بصیر ایران استمرار نظام جمهوری اسلامی را رقم زدند، به در پیش رو بودن سالروز شهادت سردار سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: سردار دل‌ها از تمام مسلمانان و مظلومان جهان دفاع کرد و به همین دلیل در میان آزادی‌خواهان جهان محبوب است و همین موجب آسمانی شدن ایشان شد.

وزیر آموزش و پرورش یاد شهدا به خصوص شهدای دانش‌آموز حادثه شاهچراغ(ع) را هم گرامی داشت و بر ضرورت بزرگداشت و تداوم راه آنان تأکید کرد.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

دیدگاه ها
  • بی نام
    18 بهمن 1401
    خدایا خودت درست کن

    پاسخ

  • معلم‌
    11 دی 1401
    وزیر نالایق معلم باید در این اقتصاد داغون چطور زندگی کند کم وعده این ماه و ماه دیگر بده. ...

    پاسخ

  • بی نام
    11 دی 1401
    سلام واقعاخیلی متاسفم بی عدالتی تا چه حد خیلی ارگانهاوادارات چندبرابرماهم حقوق ومزایادارند کسی هم توبوق وکرنا نمی کند حالارتبه بندی آوازه جهانی یافته!!!! درون سازمان هم بی عدالتی مثلاماکه کادر هنرستان هستیم ساعت کاری دوبرابروسختی کارودرگیری حداقل سه برابر ابتدایی اون وقت حقوق انها بیشتر ازما!!!!!!!

    پاسخ

  • بی نام
    10 دی 1401
    چ افزایش حقوقی. بعد 10سال دوسه تومن می‌خوان اضاف کلی وعده و وعید این دوسه تومن امروز با این تورم و گرونی وقیمت دلار ارزش 50هزار سال گذشته هم نداره. اگه اسنپ یا شغل اول دیگه ای کنار معلمی نداشته باشی گرفتار گرفتارهست معلم وقتی برای افزایش دانش نیست متاسفانه.

    پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر