زمان مطالعه: 3 دقیقه

پرونده قتل سها اعتباری در دادسرای نظامی / چه کسی دختر بستکی را کشت؟

چند روز پس از جانباختن سها، دختر 12ساله بستکی، دادستان نظامی هرمزگان از شناسایی عامل تیراندازی و تشکیل پرونده در این خصوص در دادسرای نظامی خبر داد.
08 دی 1401
شناسه : 93233
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93233
442+
بالا
چند روز پس از جانباختن سها، دختر 12ساله بستکی، دادستان نظامی هرمزگان از شناسایی عامل تیراندازی و تشکیل پرونده در این خصوص در دادسرای نظامی خبر داد.

حادثه 24 -  چند روز پس از جانباختن سها، دختر 12ساله بستکی، دادستان نظامی هرمزگان از شناسایی عامل تیراندازی و تشکیل پرونده در این خصوص در دادسرای نظامی خبر داد.

سها اعتباری، دختر 12ساله اهل منطقه بستک واقع در استان هرمزگان عصر یکشنبه، 4دی ماه همراه چند نفر از اعضای خانواده سوار بر خودروی پدرش بود که از سوی مأموران پاسگاه جناح از توابع شهرستان بستک که در کمین قاچاقچیان مواد‌مخدر بودند هدف گلوله قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد.

به دنبال این حادثه، روز گذشته دادستان نظامی استان هرمزگان از تشکیل پرونده برای رسیدگی به ماجرای فوت سها خبر داد. محمدرضا حیدری افشار، گفت:‌ فردی که اقدام به تیراندازی کرده بود شناسایی شده و هم‌اکنون پرونده در دادسرای نظامی هرمزگان در حال رسیدگی و تحقیقات با جدیت ادامه دارد. او درباره جزئیات این حادثه گفت: طبق گفته مأموران حاضر در صحنه، مأموران در شب حادثه به یک دستگاه خودروی پژو پارس سفید رنگ که شیشه‌های آن کاملا دودی بود مشکوک شدند و با تابلوی ایست و چراغ‌گردان اقدام به متوقف کردن خودرو کردند که راننده خودروی پژو پارس توجهی به اخطار ایست نکرد و به مسیر خود ادامه داد. به‌گفته ماموران، آنها برای متوقف کردن خودرو اقدام به تعقیب و گریز و شلیک به لاستیک خودرو کردند و در نهایت چند تیر به لاستیک و بدنه خودروی پژو پارس اصابت کرد اما همچنان خودرو به مسیر خود ادامه داد و در نهایت با پنجر شدن لاستیک‌ها، خودروی پژو پارس متوقف شد و قادر به ادامه مسیر نبود.

حیدری در ادامه گفت: طبق اظهارات مأموران حاضر در صحنه، خودرو پژو پارس 4سرنشین داشت که با متوقف شدن خودرو معلوم شد یکی از آنها که دختری ۱۲ساله بود از ناحیه کمر مورد اصابت گلوله قرار گرفته که بلافاصله  به بیمارستان شهرستان بستک اعزام شد اما به‌رغم انجام اقدامات درمانی در طول مسیر، مجروح حادثه فوت شد.

دادستان نظامی هرمزگان افزود: پدر متوفی با حضور در دادسرا در مورد قتل فرزندش شکایتی ثبت کرده است.

از سوی دیگر به محض اطلاع از حادثه مقام قضایی به همراه اکیپ بررسی صحنه جرم شامل پزشکی قانونی، کارشناس اسلحه و بازپرس جنایی در محل حادثه حضور پیدا کردند و اقدامات قضایی لازم را انجام دادند. همچنین فردی که اقدام به تیراندازی کرده بود شناسایی شده و هم‌اکنون پرونده در دادسرای نظامی هرمزگان در حال رسیدگی است و تحقیقات با جدیت ادامه دارد.دادسرای نظامی بدون توجه به حواشی و با دقت کامل و براساس مقررات و قوانین به موضوع رسیدگی و عدالت را اجرا خواهدکرد. او تأکید کرد که این حادثه هیچ ارتباطی به اغتشاشات اخیر ندارد.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر