زمان مطالعه: 1 دقیقه

اخاذی مامور قلابی از خانواده زندانیان در قزوین

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین از دستگیری یک مامور قلابی به اتهام اخاذی از شهروندان خبر داد.
07 دی 1401
شناسه : 93197
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93197
158+
بالا
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین از دستگیری یک مامور قلابی به اتهام اخاذی از شهروندان خبر داد.

حادثه 24 -  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین از دستگیری یک مامور قلابی به اتهام اخاذی از شهروندان خبر داد.

حسین رجبی با اعلام خبر دستگیری مامور قلابی به اتهام اخاذی از شهروندان، اظهارکرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی فردی با جعل عنوان خود را مامور معرفی کرده و با این شیوه اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کرد که در این خصوص پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای قزوین تشکیل و دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری فرد متهم صادر شد.

 وی افزود: متهم موصوف با ارتباط گیری با خانواده زندانیان مبالغ مختلفی را برای آزادی متهمان در زندان و تعیین وقت ملاقات برای آن‌ها دریافت کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین ادامه داد: با صدور دستورات قضایی لازم این مامور قلابی شناسایی و دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

رجبی اعلام کرد: این پرونده در مرحله مقدماتی است و تحقیقات در خصوص سایر اقدامات متقلبانه این فرد ادامه دارد و پس از تکمیل پرونده با صدور کیفرخواست بمنظور برخورد بازدارنده به دادگاه ارسال خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین همچنین به شهروندان توصیه کرد: مراقب اینگونه افراد و شیوه‌های متقلبانه مرتبط با دستگاه قضایی از جمله کارچاق کنی و دریافت پیامک‌های ابلاغیه با شماره‌های شخصی باشند و برای پیگیری‌های قضایی خود به مراجع و مسئولان قضایی مربوطه مراجعه کنند و اینگونه اقدامات را سریعاً به مراجع انتظامی و سامانه ۱۵۸۰ (ستاد خبری حفاظت اطلاعات قوه قضاییه) اعلام کنند.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر