زمان مطالعه: 1 دقیقه

شهادت محمد زور مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان / در این عملیات ۴۱۰کیلوگرم تریاک کشف شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مأموران انتظامی گلشن با قاچاقچیان مسلح مواد‌مخدر و شهادت یکی از مأموران خبر داد.
07 دی 1401
شناسه : 93183
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93183
389+
بالا
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مأموران انتظامی گلشن با قاچاقچیان مسلح مواد‌مخدر و شهادت یکی از مأموران خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مأموران انتظامی گلشن با قاچاقچیان مسلح مواد‌مخدر و شهادت یکی از مأموران خبر داد.

سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر گفت: صبح سه‌شنبه (دیروز) مأموران انتظامی شهرستان گلشن در راستای مبارزه با پدیده قاچاق مواد با قاچاقچیان مسلح در محور کله‌گان به گلشن درگیر و این درگیری که ساعتی طول کشید، قاچاقچیان در اثر اقتدار پلیس زمین گیر و 5نفر قاچاقچی مسلح دستگیر، ۴۱۰کیلوگرم تریاک کشف، 2 قبضه سلاح کلاشینکف و 6 تیغه خشاب و مهمات مربوطه و یک دستگاه بی سیم کشف و 2دستگاه خودروی تویوتا از آنان توقیف شد. متأسفانه بر اثر این درگیری ستوان ‌سوم، محمد زور بر اثر اصابت گلوله قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه شهید محمد زور، متاهل و دارای فرزند دختر 7ساله بود، گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران در لباس سبز خدمت به مردم در مبارزه با پدیده شوم قاچاق مواد افیونی، از هیچ تلاشی دریغ نکرده و اثبات این‌گونه از جان گذشتگی‌ها این است که پلیس در سال‌های اخیر، بیشترین شهید مبارزه با قاچاق مواد‌مخدر را تقدیم کرده است و این نشان از خدمت مخلصانه مأموران انتظامی در کشور و استان دارد.

سردار قنبری در پایان خاطر نشان کرد: شهادت همکار عزیزمان را خدمت مردم شریف و خانواده محترم شهید و سایر بستگان‌شان، تبریک و تسلیت عرض نموده و مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهید، متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر