زمان مطالعه: 1 دقیقه

لو رفتن سارق زیرخاکی‌های 7میلیاردی توسط مهمان حسود

مهدی، سرکرده باند سارقان منزل است. او در بالا‌رفتن از دیوار و بازکردن پنجره‌ها تخصص دارد و به همین دلیل باند سرقت از منازل راه انداخته بود.
05 دی 1401
شناسه : 93154
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93154
240+
بالا
مهدی، سرکرده باند سارقان منزل است. او در بالا‌رفتن از دیوار و بازکردن پنجره‌ها تخصص دارد و به همین دلیل باند سرقت از منازل راه انداخته بود.

حادثه 24 -  مهدی، سرکرده باند سارقان منزل است. او در بالا‌رفتن از دیوار و بازکردن پنجره‌ها تخصص دارد و به همین دلیل باند سرقت از منازل راه انداخته بود.

پیش از اینکه یک سارق شوی، چه کار می‌کردی؟

من چاه‌کن هستم و در جست‌و‌جوی کار مناسب با درآمد ثابت می‌گشتم تا اینکه یکی از آشنایانم شرکتی را برای کار به من معرفی کرد. خیلی خوشحال شدم اما شرکتی که به آنجا رفتم، شرکت هرمی گلدکوئست بود و تمام سرمایه‌ام را از دست دادم. در آنجا با فردی به نام بهمن آشنا شدم که سرنوشت او هم مانند من بود و تمام سرمایه‌اش را در گلدکوئست از دست داده بود. از سر ناچاری با هم تصمیم به سرقت گرفتیم.

همه سوابقی که داری، سرقت از منزل است؟

بله. همیشه به همین اتهام دستگیر شده‌ام. معمولا 3نفر عضو اصلی گروه بودیم که آخر هفته‌ها راهی سرقت می‌شدیم؛ ‌فقط پنجشنبه و جمعه، بین ساعت 10 تا 12شب. اول خانه‌هایی را که چراغشان خاموش بود شناسایی می‌کردیم. زنگ می‌زدیم و اگر کسی جواب آیفون را نمی‌داد، من از دیوار بالا می‌رفتم و از طریق پنجره وارد خانه‌ها می‌شدم.

چرا آخر هفته‌ها سرقت می‌کردید؟

چون آخر هفته‌ها خیلی‌‌ها به مهمانی یا سفر می‌روند و خانه‌هایشان خالی است.

چطور در و پنجره‌ها را باز می‌کردید؟

با پیچ گوشتی. مردم توجهی به پنجره‌هایشان ندارند و فکر می‌کنند امن است. اما من از همین پنجره‌ها وارد می‌شدم و  از پول و طلا گرفته تا اموال قیمتی دیگر را سرقت  می‌کردم.

چطور دستگیر شدید؟

در آخرین سرقت، عتیقه‌های گران‌قیمتی که حدود 7میلیارد تومان ارزش داشت را از یک خانه دزدیدیم. بعد دوستانمان را دعوت کردیم تا جشن دورهمی بگیریم. در آنجا برای خودنمایی تعریف کردیم که از یک خانه، عتیقه‌های میلیاردی سرقت کرده‌ایم و یکی از مهمان‌ها به‌خاطر حسادت ما را لو داد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر