زمان مطالعه: 1 دقیقه

تصادف زنجیره‌ای ۱۴خودرو سبک و سنگین در شیراز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: تصادف زنجیره‌ای ۱۳ دستگاه خودرو سواری و یک کامیون در بلوار دکتر حسابی شیراز ۹ مصدوم به جا گذاشت.
04 دی 1401
شناسه : 93151
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93151
647+
بالا
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: تصادف زنجیره‌ای ۱۳ دستگاه خودرو سواری و یک کامیون در بلوار دکتر حسابی شیراز ۹ مصدوم به جا گذاشت.

حادثه 24 -  رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: تصادف زنجیره‌ای ۱۳ دستگاه خودرو سواری و یک کامیون در بلوار دکتر حسابی شیراز ۹ مصدوم به جا گذاشت.

محمدهادی قانع شامگاه یکشنبه به خبرنگاران گفت: ساعت ۱۷ و ۱۹ دقیقه امروز یکشنبه چهارم دیماه ۱۴۰۱ این حادثه تصادف در بلوار دکتر حسابی شیراز به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ایستگاه آتش نشانی شماره هشت با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این تصادف زنجیره‌ای ۱۳ دستگاه انواع خودرو سواری و یک دستگاه کامیون با یکدیگر برخورد و بر اثر آن ۹ شهروند دچار مصدومیت شدند که اغلب این مصدومان در وضعیت مناسبی قرار داشتند.

قانع اضافه کرد: آتش‌نشانان این افراد مصدوم را به بیرون از خودرو ها منتقل کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

قانع اظهار داشت: با توجه به اینکه بر اثر این تصادف، ترافیک سنگینی در محل ایجاد شده بود، با همکاری عوامل پلیس راهور، خودروها به محل امن منتقل شدند و دقایقی قبل مسیر بازگشایی شد و آتش‌نشانان به این عملیات پایان دادند.

علت این حادثه پس از بررسی‌های کارشناسان پلیس اعلام خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر