زمان مطالعه: 2 دقیقه

اخاذی زنی در اردبیل با انتشار فیلم خصوصی

رئیس پلیس فتا استان اردبیل از دستگیری یک زن که با ایجاد ارتباط با افراد و تصویربرداری از وی اقدام به اخاذی و تهدید به انتشار تصاویر می‌کرد خبر داد.
04 دی 1401
شناسه : 93130
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93130
420+
بالا
رئیس پلیس فتا استان اردبیل از دستگیری یک زن که با ایجاد ارتباط با افراد و تصویربرداری از وی اقدام به اخاذی و تهدید به انتشار تصاویر می‌کرد خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس فتا استان اردبیل از دستگیری یک زن که با ایجاد ارتباط با افراد و تصویربرداری از وی اقدام به اخاذی و تهدید به انتشار تصاویر می‌کرد خبر داد.

سرهنگ علی قهرمان طالع رئیس پلیس فتا استان اردبیل در این خصوص اظهار داشت: با توجه به وصول پرونده قضایی با موضوع تهدید به انتشار تصاویر خصوص و اخاذی و با توجه به حساسیت موضوع در اسرع وقت با اخذ مستندات و ادله الکترونیکی از شاکی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: با بررسی اولیه و تحقیقات میدانی کارشناسان در خصوص ادله‌های فنی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود مشخص گردید که متهمه با ایجاد ارتباط دوستانه و صمیمی با شاکی و جمع آوری تصاویر خصوصی مستهجن از وی شروع به تهدید کرده و از این طریق چندین بار متوالی اقدام به اخذ و دریافت وجوه کرده و با توجه به موقعیت شغلی شاکی خواستار دریافت مبلغ وام قرض الحسنه چهار درصد به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان شده است.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت: با انجام شیوه و شگرد‌های پلیسی توسط کارآگاهان مجرب این پلیس، متهم پرونده در اسرع وقت شناسایی و طی یک طی عملیاتی غافلگیرانه، در حین تهدید در محل کار شاکی در یکی از بانک‌های مرکز شهر، او را دستگیر و مستقیما به دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل انتقال دادند و با قرار تامین روانه زندان شد.

قهرمان طالع افزود: پس از بررسی تجهیزات الکترونیکی توقیفی از متهمه، مشخص گردید متهم با اشخاص دیگر نیز اینگونه وارد رابطه دوستی شده و نسبت به سوء استفاده از جایگاه شغلی افراد در جهت منافع شخصی خود استفاده می‌کرد.

وی بیان کرد: فضای مجازی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی محل مناسبی برای برقراری ارتباط و دوستی نبوده و در این بین افراد سودجو با طرح و برنامه ریزی قبلی خود را به افراد نزدیک کرده و با برقراری ارتباطات نزدیک و درگیر کردن طرف مقابل، پس از مدتی برای کسب منافع مالی، اقدام به تهدید و اخاذی و حتی منتشر کردن فیلم‌ها و تصاویر کرده و باعث آبروریزی و وارد شدن لطمه شدید به بنیاد خانواده می‌شوند.

آخرین اخبار «حوادث اردبیل» را در صفحه حوادث اردبیل حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر